  • 1. Data: 2009-03-13 11:23:15
    Temat: SKUR.... BANK !!!!!!
    Od: "win" <w...@w...pl>

    BEDZIE CHAOTYCZNIE BO CALY SIE TRZESE...

    Wzialem w Eurobanku kredyt w wysokosci 12.000 zl
    rok temu.

    3 miesiace temu caly kredyt splacilem.

    Jakie bylo moje zdziwienie gdy dwa tygodnie poszedlem
    do WBK po kredyt i mi powiedzieli ze w BIKu
    mam kredyt na 64.000 zl z kapitalem niesplaconym: 64.000 zl !!!!!!!!
    I NIE MAM ZDOLNOSCI !!!!!!!!!!!!!

    To byl szok. W tym samym dniu wystapilem do BIKu na Pruszkowska
    o udostepnienie raportu. Dzisiaj przyszedl.

    I CO SIE OKAZALO? PIERD........... EUROBANK
    WPISAL MNIE DO TEGO CHOLERNEGO BIKU NA KWOTE
    64.000 ZL ! I DALEJ TAM WISI ZE JEST 64.000 ZL DO SPLATY !

    Przy czym ja bralem 12.000 zl i dawno to juz splacilem!!!!!!!!! Mam nawet
    swistek od tego pier.... banku ze kredyt zostal splacony!!!!!!!!!!!!!

    Dajcie mi granat, dajcie mi granat NA LITOSC BOSKĄ !!!!!!!!!!!

  • 2. Data: 2009-03-13 11:24:21
    Temat: Re: SKUR.... BANK !!!!!!
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "win" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Przy czym ja bralem 12.000 zl i dawno to juz splacilem!!!!!!!!! Mam nawet
    > swistek od tego pier.... banku ze kredyt zostal splacony!!!!!!!!!!!!!

    Masz szczęście, bo o ile się nie mylę, to za to im grozi spora kara.
    Prawdopodobnie możesz żądać fajnego odszkodowania. Idź od razu do prawnika.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2009-03-13 11:37:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "win" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Masz szczęście, bo o ile się nie mylę, to za to im grozi spora kara.
    > Prawdopodobnie możesz żądać fajnego odszkodowania. Idź od razu do prawnika.

    Zeby dostac odszkodowanie, musialby wykazac poniesiona szkode. A
    pierwsza rzecz, to pismo do Eurobanku z zadaniem sprostowania danych.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2009-03-13 11:40:14
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Mar, 12:23, "win" <w...@w...pl> wrote:

    Mnie kiedyś Dombank wpisał do BIK-u z kwotą 1.200.000,00 zamiast
    120.000 pożyczki hipotecznej, której zresztą mi nie udzielił !
    Dowiedziałem się przy okazji rutynowej kontroli raportu.

  • 5. Data: 2009-03-13 11:49:34
    Od: "ntx" <n...@s...pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
    On 13 Mar, 12:23, "win" <w...@w...pl> wrote:

    Mnie kiedyś Dombank wpisał do BIK-u z kwotą 1.200.000,00 zamiast
    120.000 pożyczki hipotecznej, której zresztą mi nie udzielił !
    Dowiedziałem się przy okazji rutynowej kontroli raportu.

    olozesz kurka...kto idzie po kredyt do dombanku:/...jakas masakra.

  • 6. Data: 2009-03-13 12:06:24
    Od: "q...@x...gazeta.pl" <q...@x...gazeta.pl>

    > Zeby dostac odszkodowanie, musialby wykazac poniesiona szkode. A
    > pierwsza rzecz, to pismo do Eurobanku z zadaniem sprostowania danych.

    oraz zadośćuczynienia a szkody swoją drogą!
    BIK to nie skorowidz pani Basi z gminy.

    Coś ostatnio na grupie za dużo PR-owców.

    Apropo czy bank dokonuje wpisuje w wartość nominalnej pożyczki, czy też
    może sobie dolicza przewidywane odsetki, koszty egzekucji itp.?

  • 7. Data: 2009-03-13 12:14:08
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "win" <w...@w...pl> wrote in message
    > BEDZIE CHAOTYCZNIE BO CALY SIE TRZESE...
    >

    > Wzialem w Eurobanku kredyt w wysokosci 12.000 zl
    > rok temu.
    >
    > 3 miesiace temu caly kredyt splacilem.

    myślałem że "znakiem bestii" z apokalipsy bedzie chip pod skórą... a
    wychodzi na to że wystarczy BIK...

    george

  • 8. Data: 2009-03-13 12:59:06
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 13 Mar, 12:49, "ntx" <n...@s...pl> wrote:

    > olozesz kurka...kto idzie po kredyt do dombanku:/...jakas masakra.

    A owszem...Byłem wtedy w potrzebie, a ową instytucję polecił mi Open
    Fajans. I tak załatwiał kredyt przez trzy miesiące, że w końcu go nie
    załatwił. Podejrzewam, że w moich kwitach wpisali 1.200.000. zamiast
    stu dwudziestu tysięcy i bank odmówił. Ale nie ma tego złego, cieszę
    się, że nie mam nic wspólnego z ta instytucją. Spread miała i ma
    złodziejski.

  • 9. Data: 2009-03-13 13:37:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    win wrote:

    > Dajcie mi granat, dajcie mi granat NA LITOSC BOSK? !!!!!!!!!!!

    a już myślałem, że bank twierdzi, że ci te 64 tys wypłacił. A tu tylko BIK.
    Poważnie się zastanów, czy przypadkiem twoje nerwy nie wymagają leczenia.

  • 10. Data: 2009-03-13 14:27:36

    On 13 Mar, 14:37, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > a już myślałem, że bank twierdzi, że ci te 64 tys wypłacił. A tu tylko BIK.
    > Poważnie się zastanów, czy przypadkiem twoje nerwy nie wymagają leczenia.

    A moglyby wymagac - jesli ktos wzialby kredyt na niego (np podrobiony
    dowod) to tez tak by wygladalo w BIK.
    I zanimby sie wytlumaczyl..

    Zreszta teraz dalej ma kiepsko, bo jak zmusic bank do poprawienia BIK,
    jesli bedzi esie ociagal?