  • 1. Data: 2023-07-12 10:07:07
    Temat: Coraz więcej reklam z namową do ugody frankowej
    Od: _Master_ <...@...pl>

    A ja tu czekam i więdnę ;=-)

  • 2. Data: 2023-07-12 14:07:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jul 2023 10:07:07 +0200, _Master_ wrote:
    > A ja tu czekam i więdnę ;=-)

    Podobno niektore banki propozycje juz skladają konkretnym osobom.

    Tylko ich propozycja jest oczywiscie nieoplacalna :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-07-12 15:09:01
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-12 o 14:07, J.F pisze:

    > Podobno niektore banki propozycje juz skladają konkretnym osobom.
    >
    > Tylko ich propozycja jest oczywiscie nieoplacalna :-)

    Mój kredyt frankowy podczas największego krachu kursowego był dla mnie
    opłacalny.

    Także ten... Ja ugodowy jestem z natury ;)

    Sorry ale mam radochę jak banksterka kiedyś się zaprzysięgała że NIGDY w
    ŻYCIU a teraz przychodzą i proszą o podpis.

    A poplecznicy wiele lat wylewali tu na mnie pomyje.

  • 4. Data: 2023-07-12 16:35:07
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 12 lipca 2023 o 15:09:08 UTC+2 _Master_ napisał(a):

> [...]
    > ŻYCIU a teraz przychodzą i proszą o podpis.
    >
    > A poplecznicy wiele lat wylewali tu na mnie pomyje.

    A dużo razy będziesz o tym jeszcze pitolił?
    Przecież wiadomo, że do ciebie nie przyjdą.
    Czekaj jeszcze dłużej z pozwem to się wszystko przedawni.

  • 5. Data: 2023-07-12 16:47:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 12 Jul 2023 15:09:01 +0200, _Master_ wrote:

    > Mój kredyt frankowy podczas największego krachu kursowego był dla mnie
    > opłacalny.
    > Także ten... Ja ugodowy jestem z natury ;)

    Ale ale ... mozesz go uczynić jeszcze bardziej opłacalnym.
    Tylko złóż podpis :-)
    Pod upoważnieniem dla adwokata, nie pod ugodą z banksterem :-)

    > Sorry ale mam radochę jak banksterka kiedyś się zaprzysięgała że NIGDY w
    > ŻYCIU a teraz przychodzą i proszą o podpis.

    No ale widzisz - nie przychodzą i nie proszą.

    Mozna by powiedziec, ze skoro emitują reklamy, to proszą
    ... abyś sam przyszedł ... i poprosił :-)

    A jak nie przyjdziesz i nie poprosisz ... no ciekawe, na co się
    narażasz :-)

    >poplecznicy wiele lat wylewali tu na mnie pomyje.

    A jak uzasadniałes?
    Bo chyba uzasadnienie TSUE i naszych sądów jest trochę inne.
    Czyli sie myliłeś :-)

    J.

  • 6. Data: 2023-07-12 17:13:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > A dużo razy będziesz o tym jeszcze pitolił?
    > Przecież wiadomo, że do ciebie nie przyjdą.
    > Czekaj jeszcze dłużej z pozwem to się wszystko przedawni.

    Uderz w stół ;-)

    Wolno mi to będę przypominał jak to banksterska propaganda nawijała na
    uszy makaron, jakie wolty robiła, czym straszyła i jak w końcu musiała
    zacisnąć DUPSKO i zapłacić ;)

    Nie czytaj. Będziesz zdrowszy ;-)

  • 7. Data: 2023-07-12 17:17:49
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-07-12 o 16:47, J.F pisze:
> [...]
    > ... abyś sam przyszedł ... i poprosił ?
    >
    > A jak nie przyjdziesz i nie poprosisz ... no ciekawe, na co się

    To mi wygląda na niegospodarność. Wydawać miliony na reklamy zamiast
    podpisywać te ugody.

    Chcą coś ugrać? Może się przedawni? Może ktoś zapomni.
    Ano zobaczymy czy było warto ;)

    PS. To takie symptomatyczne. Ja przy wisienkach? mają statystyki że X%
    nie spełni warunków? Aż tak weszło w krew? ;)

  • 8. Data: 2023-07-12 17:35:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 12 lipca 2023 o 17:13:24 UTC+2 _Master_ napisał(a):
    > Uderz w stół ;-)
    >
    > Wolno mi to będę przypominał jak to banksterska propaganda nawijała na
    > uszy makaron, jakie wolty robiła, czym straszyła i jak w końcu musiała
    > zacisnąć DUPSKO i zapłacić ;)

    Nie wolno. Zabrania netykieta.

    > Nie czytaj. Będziesz zdrowszy ;-)

    Dostajesz dobrą radę, a upierasz się przy byciu erotomanem-gawędziarzem.
    Nie pierwszy raz wychodzisz na idiotę, to już nudne.
    I zapewne ani do pozwu ani do ugody nie masz podstaw, przez co żal ci d4 ściska
    gorzej niż banksterce.

  • 9. Data: 2023-07-12 18:14:22
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Nie wolno. Zabrania netykieta.

    Prawo zabraniało sprzedawać instrument spekulacyjny pod nazwą kredytu
    hipotecznego

    Zastosowałeś się?

    > I zapewne ani do pozwu ani do ugody nie masz podstaw,

    Zapewne kiedyś sprzedawałeś kredyty. Chciałeś przycwaniaczyć i wciskałeś
    Kowalskim kredyty we frankach wmawiając im że to stabilna waluta itd...
    Ale pomijając wprowadzanie ludzi w błąd...
    Ty podsuwałeś im do podpisania umowy które były niezgodne z prawem.

    Zapewne dlatego przyłazisz tu jak tylko usłyszysz o frankach czerwony ze
    złości i niepewny swojej przyszłości szeregowej kurwy marketingowej ;-)

  • 10. Data: 2023-07-12 22:37:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.07.2023 o 14:07, J.F pisze:

    > Podobno niektore banki propozycje juz skladają konkretnym osobom.
    > Tylko ich propozycja jest oczywiscie nieoplacalna :-)
    Jakby ugoda była dla klienta opłacalna, to oczywiście, że byłaby dla
    banku nieopłacalna. To po co miałby składać takie propozycje?
    --
    (~) Robert Tomasik