  • 1. Data: 2002-05-06 09:19:54
    Temat: Co z tym atakiem ?!
    Od: <o...@p...onet.pl>

    ... siedze, jestem czujny, a ataku klonow jak nie bylo tak nie ma :(

    Moze dzis nie jest 6 maja ?!

    oN

  • 2. Data: 2002-05-06 09:26:26
    Temat: Re: Co z tym atakiem ?!
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello on27wawa,

    Monday, May 06, 2002, 11:19:54 AM, you wrote:

    opop> ... siedze, jestem czujny, a ataku klonow jak nie bylo tak nie ma :(
    opop> Moze dzis nie jest 6 maja ?!

    A nie ma byc 16 maja?

    --
    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

  • 3. Data: 2002-05-06 09:59:13
    Temat: Re[2]: Co z tym atakiem ?!
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Malgorzata,

    Monday, May 06, 2002, 12:15:30 PM, you wrote:

    ML> UWAGA
    ML> Atak klonów na mBank 6 maja, bądźcie czujni!
    ML> 26.04.2002

    Heh, ja myslalem ze to jakis nieoznaczony OT i chodzi o premiere
    filmu w kinach :))

    Best regards,
    Konlin mailto: k...@p...pl

    --
    Encyklopedia multimedialna w prezencie!
    http://www.e-mail.onet.pl

  • 4. Data: 2002-05-06 10:15:30
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Konlin :
> [...]
    > A nie ma byc 16 maja?

    UWAGA
    Atak klonów na mBank 6 maja, bądźcie czujni!

    Albo zapomnieli, albo im się odwidziało, albo powoli wracają
    z długiego weekendu. ;>

    Saddie
    --
    /\ /\ Małgorzata Lewicka --- s...@h...pl ---
    =^;^= http://aravis.itpp.pl/

  • 5. Data: 2002-05-06 22:06:03
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    atak mBankowy chyba 13 maja. 11 maja tez bedzie jakis pokaz, ale kto inny
    placi kase za to. Miedzynarodowa premira 16 maja.

    PYTANIE ZA 100 pkt: Ile sie placi za pokaz filmu wczesniej (Takiego filmu,
    Takiego producenta, z Takiej wytworni) ??? :))))))

    Pozdrawiam,

    P.S. I tak pojde 16 maja sobie :) Rezerwacja dawno zrobiona :)

    --
    SzYmOn

  • 6. Data: 2002-05-07 07:04:02
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > PYTANIE ZA 100 pkt: Ile sie placi za pokaz filmu wczesniej (Takiego filmu,
    > Takiego producenta, z Takiej wytworni) ??? :))))))

    Sobie pomysl ile kasy musial wylozyc np taki KB na dystrybucje Pana
    Tadeusza... Podkreslam dystrybucje po calym kraju