  • 11. Data: 2003-06-16 18:23:07
    Temat: Re: Co to za bank?
    Od: "Gibson (x86) or compatible" <m...@g...pl>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote:

    > Tak.
    > Jeśli puścisz na 11501303, to bank przyjmujący zlecenie może to wysłać
    > na oddział przejmujący płatności - czyli 11602202. I wtedy od Banku
    > Millennium zależy, czy przyjmą taki przelew - od zeszłego roku ich
    > numery są w NRB, a zakładam że masz jeszcze stary numer w formacie
    > 11501303-XXXXXXXX.

    tak właśnie jest... tzn. mam stary numer...

    > Czyli, aby być pewnym ślij na nowy numer XX 1160 2202 YYYY YYYY YYYY
    > YYYY. Poda Ci go beneficjent.

    na stary numer doszło... tzn ja nie mam zwrotu, więc zakładam że ten
    przelew (jak i następny posłany na to konto) przeszedł...

    --
    My touch is inhumane
    Nocturnal beast inside

  • 12. Data: 2003-06-16 18:41:46
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Gibson (x86) or compatible wrote:
> [...]

    Blad też pisał, że dochodzą. Chwała im za to, że przyjmują bez robienia
    problemów.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 13. Data: 2003-06-17 07:46:07
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowronski napisał:

    > Blad też pisał, że dochodzą. Chwała im za to, że przyjmują bez robienia
    > problemów.

    IMHO stare numery w Millenium beda dzialaly przynajmniej do konca 2003
    roku. Albo jeszcze dluzej. Nie pamietam dokladnie, bo pismo w tej
    sprawie przyszlo z wyciagiem gdzies jesienia.

    Bartol