  • 1. Data: 2003-06-12 20:07:04
    Temat: Praca magisterska
    Od: s...@b...pl

    witam

    czy ktos wie ktore dzienniki ustaw opisuja zasady przyzanawania kredytow ?

    jakie ustawy to okreslaja ?

    baaardzo prosze o pomoc, terminy sie zblizaja a ja leze. ....

    Pozdrawiam

    Ancia

    ps baardzo prosze o wyslanie kopi ewentualnej odpowiedzi na adres a...@w...pl

  • 2. Data: 2003-06-12 20:38:30
    Temat: Re: Praca magisterska
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule 5...@n...onet.pl,
    niejaki(a): Użytkownik z adresu <s...@b...pl> napisał(a):
> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    >
    > Ancia
    >
    > ps baardzo prosze o wyslanie kopi ewentualnej odpowiedzi na adres

    Wiem tylko o ustawie o kredycie konsumenckim z 20 lipca 2001
    Dziennik Ustaw Nr 100, poz. 1081
    O ile wiem nie było aktów zmieniających .

    oporek2

  • 3. Data: 2003-06-12 22:07:41
    Od: "JW" <b...@f...pl>

    W artykule news:56ff.00001835.3ee8dd68@newsgate.onet.pl,
    niejaki Użytkownik z adresu <s...@b...pl> napisał:

    > baaardzo prosze o pomoc, terminy sie zblizaja a ja leze.

    duzo musisz tych prac magisterskich napisac, aby kredyt zwrocic

  • 4. Data: 2003-06-13 19:17:33
    Od: s...@b...pl

    > W artykule news:56ff.00001835.3ee8dd68@newsgate.onet.pl,

    > duzo musisz tych prac magisterskich napisac, aby kredyt zwrocic

    jako dobrze sytuowana studentka nie potrzebuje zadnych kredytow ;)

    poprostu musze napisac prace bo chce zostac wyksztalcona bezrobotna ....

    dzieki za pomoc

    ps pewnie sie nie znasz na tym ...

  • 5. Data: 2003-06-13 19:31:49
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    s...@b...pl wrote:

    > jako dobrze sytuowana studentka nie potrzebuje zadnych kredytow ;)
    >
    > poprostu musze napisac prace bo chce zostac wyksztalcona bezrobotna ....

    Jako wykształcona bezrobotna powinnaś umieć posługiwać się
    wyszukiwarkami internetowymi, a jeśli chodzi oprzepisy prawa to polecam
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    pzdr

    Tomek