  • 1. Data: 2003-06-12 19:09:24
    Temat: VWBank
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    Jednak nie ma to jak mBank, Inteligo czy nawet Telepekao24. Wprowadziłem do
    VW zlecenie "zlecenie jest w realizacji" nawet nie mogę skorygować nr konta,
    które mi obcięło przy kopiowaniu :-(

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 2. Data: 2003-06-13 15:16:00
    Temat: Re: VWBank
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    Użytkownik "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    do
    > VW zlecenie "zlecenie jest w realizacji" nawet nie mogę skorygować nr

    Tez sie zastanawialem jak to jest... Wyglada to tak, jakby wprowadzone po
    20tej rzeczy byly jakby 'uspione' do rana. Przelew zlecony w ciagu dnia jest
    od razu zatwierdzony do realizacji i wtedy mozesz go edytowac.
    Czyli - przy popelnieniu takiego bledu poprawic mozesz rano.
    No :)) - najlepiej się nie mylic ;)

    Seb

  • 3. Data: 2003-06-13 16:42:18
    Od: "<--Marcin B.-->" <W...@w...pl>

    Seb z konta: n...@a...pl napisał(a) w artykule:

> [...]
    > mozesz go edytowac. Czyli - przy popelnieniu takiego bledu poprawic
    > mozesz rano. No :)) - najlepiej się nie mylic ;)

    Chciałbym aby tak było.
    Dzisiaj ponownie odwiedziłem stronę ze zleceniami (18:00) i inne zlecenia
    mogę edytować i usunąć ale to jedno z niepełnym numerem konta w dalszym
    ciągu jest "w realizacji" i nie jest aktywna edycja i zakończenie (i tak on
    nigdzie nie pójdzie bo nr konta ma tylko jeden człon ale sam jego widok mnie
    drażni).
    Druga sprawa to fakt, że zlecenie jednorazowe pomimo jego zrealizowania
    dalej posiada aktywną edycję i zakończenie. Kiedy je ręcznie zakończyłem to
    aktywne odnośniki zniknęły. Ale po kolejnym zalogowaniu się znowu są
    aktywne. Chyba ich system działa w stosunku dziennym a nie on-line.

    --
    Pozdrawiam - Marcin B.

  • 4. Data: 2003-06-13 16:58:36
    Od: "azghar" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > od razu zatwierdzony do realizacji i wtedy mozesz go edytowac.
    > Czyli - przy popelnieniu takiego bledu poprawic mozesz rano.

    już o tym było gdzieś w innym wątku. Po godz. 20.00 można wprowadzać nowe
    przelewy/zlecenia ale "wejdą" one do systemu dopiero po rano - czyli pewnie
    po "zamknięciu dnia".