  • 1. Data: 2009-12-09 14:16:49
    Temat: (Co polecicie) Rachunek oszczędnościowy: przedszkole
    Od: " WTM" <w...@g...pl>

    Co doradzicie w temacie konta oszczędnościowego. Posiadaczem ma być przedszkole
    (w praktyce na potrzeby komitetu rodzicielskiego) - tj. osoba prawna.
    Warunki:
    - jak najniższa opłata za prowadzenie (lub bez opłat)
    - jeden przelew w miesiącu bez żadnych prowizji i opłat
    - zadowalające oprocentowanie
    - samo konto oszczędnościowe (bez wymogu zakładania w tym samym banku zwykłego
    rachunku rozliczeniowego)

    Niespecjalnie jestem obeznany z ofertą banków dla osób prawnych -
    dlatego czekam na wasze sugestie.

  • 2. Data: 2009-12-09 16:46:00
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Najbliższy SKOK?

    Tyle, że co do osoby prawnej to się mylisz.

    Na pewno rachunki dla przeróżnych "rad i komitetów" otwierają w PeKaO S.A., natomiast
    czy warunki dobre to musisz spytać i porównać
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-12-09 21:45:13
    Od: " WTM" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rachunek ma być prowadzony na rzecz przedszkola. Nie komitetu rodziców.
    Czy przedszkole nie jest osobą prawną?

  • 4. Data: 2009-12-09 23:35:30
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    Prywatne - może być.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2009-12-10 09:18:29

    Użytkownik " WTM" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co doradzicie w temacie konta oszczędnościowego. Posiadaczem ma być
    > przedszkole
    > (w praktyce na potrzeby komitetu rodzicielskiego) - tj. osoba prawna.

    Znikome środki, znikome oprocentowanie
    Zobacz oferty najbliższych banków. Fatyga będzie droższa niż zysk z odsetek
    Zadzwoń na infolinię np. ING (OKO Direct) i innych.