  • 11. Data: 2003-02-14 14:05:06
    Temat: Re: Co można zrobic więcej ......
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "PiotR" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:b2imfv$fkf$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Piotrze,

    Z drugiej strony...

    Czy uważasz, że bank - instytucja z natury rzeczy
    nastawiona na biznes - będzie robić głupoty w temacie
    swojej działalności? (czytaj: narażała na szwank swoje
    dobre imię, wobec możliwości utraty pieniędzy swoich
    klientów?) Przecież tam tabuny specjalistów pracują nad tym,
    żeby taki system był "szczelny". Owszem, błędy mogą się
    zdarzyć, ale nie krytyczne. Wobec tego faktu - Twoje
    powątpiewanie (skoro nie znasz natury technicznej zagadnienia)
    jest conajmniej... śmieszne.

    Pzdr,
    Bam

  • 12. Data: 2003-02-14 14:12:53
    Od: "wkg" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > zdarzyć, ale nie krytyczne. Wobec tego faktu - Twoje
    > powątpiewanie (skoro nie znasz natury technicznej zagadnienia)

    Wyborne, jeszcze sie tak na grupie nie usmialem :))))

    pzdr
    wkg

  • 13. Data: 2003-02-14 14:38:02
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > zdarzyć, ale nie krytyczne. Wobec tego faktu - Twoje
    > powątpiewanie (skoro nie znasz natury technicznej zagadnienia)

    lecz aby skorzystac z oferty banku trzeba do niego jakos dotrzec
    takze internetowo
    i tu juz bank nie ma wplywu na to co gdzies po drodze sie dzieje
    tak samo ja nie ma wplywu ze ktos moze podsluchac rozmowe
    telefoniczna - wszedzie tu mowa o czynniku trzecim

    ale skoro nie jest tak jak mi sie wydawalo to tym lepiej dla
    nas wszystkich

    pozdr
    PiotR

  • 14. Data: 2003-02-14 14:55:57
    Od: "mk" <m...@a...pl>

    Jedyny skuteczny sposób zabezpieczenia konta internetowego to jego
    likwidacja.

  • 15. Data: 2003-02-14 15:08:18
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    mk wrote:
    > Jedyny skuteczny sposób zabezpieczenia konta internetowego to jego
    > likwidacja.

    ROTFL

    To powinno być na www wszystkich banków oferujących konta z dostępem przez
    internet.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-02-14 15:09:53
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2j0oa$d70$1@inews.gazeta.pl, Glenn <g...@g...pl>:

    > ROTFL
    >
    > To powinno być na www wszystkich banków oferujących konta z dostępem
    > przez internet.

    No tak, ale to nie rozwiązuje głębszego problemu bezpieczeństwa środków: po
    zamknięciu takiego konta trzeba gdzieś umieścić środki.

    --
    Robert

  • 17. Data: 2003-02-14 15:13:06
    Temat: Re: Re: Co można zrobic więcej ......
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 14, 2003 at 04:09:53PM +0100, Robert wrote:

    >No tak, ale to nie rozwiązuje głębszego problemu bezpieczeństwa środków: po
    >zamknięciu takiego konta trzeba gdzieś umieścić środki.

    To jest akurat proste - w zaleznosci od przekonan:

    . tylko do _polskiego_ banku (be, chyba tylko jakis bgż zostal)
    . skarpeta.

    --

    --w

  • 18. Data: 2003-02-14 15:16:51
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Robert wrote:

    > No tak, ale to nie rozwiązuje głębszego problemu bezpieczeństwa
    > środków: po zamknięciu takiego konta trzeba gdzieś umieścić środki.

    Radykalnym rozwiązaniem jest wydanie całości środków - znika wtedy problem
    ich bezpieczeństwa, jakkolwiek pojawia się problem bezpieczeństwa dóbr
    nabytych za w/w środki ;)
    Wniosek: dla własnego poczucia bezpieczeństwa najlepiej nie posiadać nic
    wartościowego ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 19. Data: 2003-02-14 15:54:59
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:20030214151249.GN12632@diuna.pingwin.waw.pl, Wojtek Piecek
    <w...@p...waw.pl>:

    > To jest akurat proste - w zaleznosci od przekonan:
    >
    > . tylko do _polskiego_ banku (be, chyba tylko jakis bgż zostal)
    > . skarpeta.

    No ale zaden z tych sposobow nie gwarantuje absolutnego bezpieczenstwa
    srodkow (zwlaszcza przy nieumiejetnym uzytkowaniu), i o to mi chodzilo.

    --
    Robert

  • 20. Data: 2003-02-14 15:56:19
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b2j18b$em8$1@inews.gazeta.pl, Glenn <g...@g...pl>:

> [...]
    > bezpieczeństwa dóbr nabytych za w/w środki ;)
    > Wniosek: dla własnego poczucia bezpieczeństwa najlepiej nie posiadać

    Należy zatem nabyć dobra nietrwałe, np. wycieczkę czy coś w tym rodzaju.

    Pozostają wartościowe wspomnienia, które stosunkowo trudno ukraść na obecnym
    etapie rozwoju technologii ;)

    --
    Robert