eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej › Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
  • Data: 2022-03-02 18:15:00
    Temat: Citibank - problem z edycją zlecenia stałego w systemie bankowości elektronicznej
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej.

    Pytam w imieniu znajomego, który ma konto w Citi. Od kilku dni zaczęły
    się u niego problemy z systemem bankowości elektronicznej. Konkretnie
    nie może zmienić danych zaplanowanych transakcji w bankowości
    internetowej. Gdy próbuje zapisać zmiany w polu edycji danego przelewu
    (próbował zmienić zmienić kwoty i daty w przypadku 2 różnych
    transakcji), na ekranie pojawia się kółko, tak jakby system się
    zawiesił. I nic nie da się zrobić. Tzn. może nawigować po innych
    elementach strony systemu bankowości elektronicznej Citibanku (np.
    wylogować się), ale samych zaplanowanych przelewów edytować nie da się.
    Czy ktoś się zetknął z takim problemem?

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1