  • 1. Data: 2004-08-11 07:31:30
    Temat: [Citibank] Problemy z przelewami do ZUS (citibank online)
    Od: "Seal" <s...@s...org>

    Witam,

    chciałem się zapytać czy ktoś z Was już spotkał się z podobnymi problemami -
    otórz w systemie internetowym citibanku zaczynają się problemy kiedy trzeba
    wykonać mniej standartowe operacje - otóż - albo przelew do ZUS - zaległe
    składki - inne niż rok 2004 albo spróbować spłacać układ ratalny.

    Ja miałem problem pierwszy z tym ze nie przyjmowalo przelewu (pokazywal sie
    komunikat "Błędna deklaracja") jak wpisałem datę rok 2003,2002... po kontakcie
    z Citiphone konsultant wykonywał te przelewy ręcznie tłumacząc tym iż
    poblokowali inne lata w systemie internetowym aby klienci nie popełniali
    błędów (czemu ktoś myśli za innych ???). Konsultant zapewniał ze przelewy i
    potwierdzenia będą bezpłatne jako ze system nie moze tego zrealizowac inaczej.
    No i następnego dnia pojawiła się na koncie opłata za potwierdzenie przelewów
    (3 x 3pln) co spowodowało saldo ujemne konta i odrazu naliczona kara 25 PLN za
    przekroczenie salda. Reklamacja złożona do CitiPhone poskutkowała - cofnięto
    te opłaty i karę ale dalej nie powiedział nikt co z takimi przelewami w
    przyszłości czyli problem nie rozwiązany.

    Drugim problemem jest próba spłaty ,,Układu ratalnego z ZUS'' - otórz
    system tym razem uparcie nie przyjmuje numeru umowy i twierdzi "Wprowadź numer
    decyzji/umowy/tytułu wykonawczego".
    Znów przelew przez CitiPhone i tłumaczenie konsultantowi co i jak - przlewy
    mają byc free - zobaczymy co będzie. Najgorsze jest to że to dopiero początek -
    moja mama ma spłaty 36rat po 3przelewy (konta ...51..., ...52..., ...53...) i
    robienie tego na poczcie 3 x 3,5pln jest marnowaniem kasy. Narazie czekamy na
    kontakt z citibanku jak oni chcą rozwiązać ten problem. Zobaczymy co wymyślą -
    na pierwsze problemy z deklaracjami nie odpopwiedzieli nic.

    Czy ktos z Was juz miał podobne problemy czy tylko ja mam jakiegos pecha?

    Pozdrawiam, Adam

  • 2. Data: 2004-08-11 19:58:04
    Od: soll <s...@t...pl>

    Użytkownik Seal napisał:

    > otórz w systemie internetowym citibanku zaczynają się problemy kiedy trzeba
    > wykonać mniej standartowe operacje - otóż - albo przelew do ZUS - zaległe
    > składki - inne niż rok 2004 albo spróbować spłacać układ ratalny.

    Hello,
    moja żona :-) - pracownica tegóż banku - coś mi tłumaczy, że tak to jest
    wprowadzone w systemie i inaczej się nie da ...
    Szczere wyrazy współczucia ... Ile Ty będziesz musiał reklamacji napisać ...
    Albo : zmień bank!
    p.s.
    powiedziała, że jutro sprawdzi i pogłówkuje nad rozwiązaniem Twojego
    problemu

    Pozdrowienia
    Piotr