  • 1. Data: 2004-08-11 01:47:15
    Temat: Serwis transakcyjny LukasBanku - tak ma być?
    Od: "jag68" <j...@o...pl>

    Witam wszystkich.
    Jak to jest, po zalogowaniu do LB w trakcie aktualizacji salda, wyskakuje mi po
    jakimś czasie ponownie okno autoryzacji, po ponownym zalogowaniu brak jest menu
    po lewej stronie ekranu oraz w górnej części - odnośnika wylogowania???
    Najgorszy jednak jest fakt, ze to samo dzieje się w trakcie zakładania
    jakiegokolwiek zlecenia lub przelewu, a wtedy wszyskie dane należy wypełniać od
    początku. Może Ktoś spotkał się z podobnym problemem i wie jak temu zaradzić?
    Korzystam z Mozilli Firefox 0.9.2.

  • 2. Data: 2004-08-11 06:16:02
    Temat: Re: Serwis transakcyjny LukasBanku - tak ma być?
    Od: "galind" <g...@w...pl>

    Użytkownik "jag68" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyskakuje mi po jakimś czasie ponownie okno autoryzacji, po ponownym
    > zalogowaniu brak jest menu po lewej stronie ekranu oraz w górnej

    Miałem tak kilka razy, ale uważałem to za błąd. Po wyjściu (przez
    zamknięcie przeglardarki) i po ponownym wejściu na stronę ta otwierała się
    z zalogowanym mną !!! Wtedy dopiero "koniec pracy" (na wszelki wypadek) i
    kolejne wejście (o, tym razem się pyta o login i wszystko działało).
    zdarzało się to wtedy, gdy aktualizowanie konta trwało długo.

    A teraz zapytam o coś innego : jak Wam sie podoba to kretyństwo, że po
    stwierdzeniu, że dość na dzisiaj klikam "koniec pracy" a system wywala mi
    na ekran okno "logowania się do systemu" ? Mnie to totalnie wkurza,
    zgłaszałem kilka razy w oddziale, na infolinii, ale wszyscy twierdzą, ze
    tak właśnie ma być i tak własnie jest o.k. Dla mnie durne... A co Wy o tym
    sądzicie ?
    Koniec pracy wtedy polega na wyłączeniu przegladarki...

    Galind

  • 3. Data: 2004-08-11 07:29:42
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Wygląda mi to na problemy z obsługą serwerów proxy. Jeżeli masz ustawiony
    serwer proxy to albo go wyłącz albo poszukaj innego.
    Lukas i VW mają ten sam problem, natomiast mBank dołącza odpowiednie
    nagłówki HTTP.
    W nadziei, że czytają tą grupę programiści VW i Lukasa, podaję, jak to
    powinno wyglądać:

    Pragma: no-cache
    Expires: <Tu aktualny czas GMT>
    Cache-control: no-cache

    Do testów polecam najpopularniejszy w Polsce serwer: w3ache.icm.edu.pl

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 4. Data: 2004-08-11 11:40:44
    Od: "GJ" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)"
    | Wygląda mi to na problemy z obsługą serwerów proxy. Jeżeli masz ustawiony
    serwer proxy to albo go wyłącz albo poszukaj innego.

    Wygląda mi na to, że miałeś rację. Wyłączyłem serwer proxy (całkiem
    zapomniałem o nim) i zdaje się, że wszystko jest ok. Dzięki za poradę.

  • 5. Data: 2004-08-12 13:26:02
    Od: "GJ" <j...@o...pl>

    Użytkownik "galind" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    | A teraz zapytam o coś innego : jak Wam sie podoba to kretyństwo, że po
    | stwierdzeniu, że dość na dzisiaj klikam "koniec pracy" a system wywala |
    mi na ekran okno "logowania się do systemu" ?

    Nie podoba mi się

    | Koniec pracy wtedy polega na wyłączeniu przegladarki...
    No nie bardzo, wolę żeby mnie wyrzucio dajmy na to na stronę tytułową LB.