  • 1. Data: 2004-08-10 22:20:17
    Temat: Gdzie zalozyc lokate w zl?
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    Chcialbym zalozyc lokte dlugoterminowa w zl jaki bank polecacie? Moze
    zamienic pieniadze na euro? Czy oplaca sie trzymac gotowke na lokacie w PL
    czy zagranica? Dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2004-08-11 06:32:21
    Temat: Re: Gdzie zalozyc lokate w zl?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Gwozdecki wrote:

    > Chcialbym zalozyc lokte dlugoterminowa w zl jaki bank polecacie?

    Dlaczego akurat lokatę - istnieją lepsze inwestycje.
    jeśli zalęży ci na 99,9999% pewnośco to polecam obligacje skarbowe. ńie
    znam żadnej lokaty bankowej o równie wysokim oprocentowaniu.

    > Moze
    > zamienic pieniadze na euro?

    Dochodzi ci bardzo duże ryzyko ryzyko kursowe. Ale ja osobiście uważam,
    że kurs złotówki wyższy już być nie powinien więc to dobry moment na
    ewentualny zakup walut.

    > Czy oplaca sie trzymac gotowke na lokacie
    > w PL czy zagranica?

    Kupisz taka walutę i co dalej zrobisz? Oprocentowanie lokat walutowych
    w Polsce i w Europie jest tragiczne - znacznie niższe od lokat w PLN.

  • 3. Data: 2004-08-11 07:57:51
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    Użytkownik "jureq" <j...@X...to.z.adresuX.op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Kupisz taka walutę i co dalej zrobisz? Oprocentowanie lokat walutowych
    > w Polsce i w Europie jest tragiczne - znacznie niższe od lokat w PLN.

    Czyli odradzasz zakładanie lokaty? A gdzie znajde jakies informacje o
    oblihacjach skarbowych? Dzieki

  • 4. Data: 2004-08-11 08:07:47
    Od: kuba <S...@k...onet.pl>

    jureq wrote:

    > Dlaczego akurat lokatę - istnieją lepsze inwestycje.
    > jeśli zalęży ci na 99,9999% pewnośco to polecam obligacje skarbowe. ńie
    > znam żadnej lokaty bankowej o równie wysokim oprocentowaniu.

    Czyli 7 % w skali roku ze stalym oprocentowaniem.
    I nie ma zadnych ukrytych kosztow ?

  • 5. Data: 2004-08-11 08:11:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    kuba wrote:

    > Czyli 7 % w skali roku ze stalym oprocentowaniem.
    > I nie ma zadnych ukrytych kosztow ?

    Tylko podatek
    Opłata w wypadku gdy chce się wcześniej wycofać pieniądze - i tak
    taniej niż w banku gdzie przeważnie w takim wypadku tracisz niemal całe
    oprocentowanie

  • 6. Data: 2004-08-11 08:12:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    http://www.obligacjeskarbowe.pl/

  • 7. Data: 2004-08-11 09:03:11
    Od: "Gwozdecki" <g...@w...pl>

    > Tylko podatek
    > Opłata w wypadku gdy chce się wcześniej wycofać pieniądze - i tak
    > taniej niż w banku gdzie przeważnie w takim wypadku tracisz niemal całe
    > oprocentowanie

    Podatek 22%?

  • 8. Data: 2004-08-11 10:18:53
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Gwozdecki wrote:

    > Podatek 22%?

    19% odsetek

  • 9. Data: 2004-08-11 18:35:49
    Od: "Bigpolus" <b...@o...pl>

    Daj sobie spokuj z lokata kup dolarki dobry moment, najnizsze poziomy od 2
    lat
    tylko, nie daj sie orznac przy ich zakupie
    Oczywiscie jest to bardziej ryzykowna inwestycja, ale o ile moze byc
    rentowniejsza :))))

    BigPolus