    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 25 Apr 2019 10:09:17 -0700 (PDT)
    Subject: CitiHandlowy i Moniaki, -przestroga
    From: p...@g...com

    Ku przestrodze
    potencjalnych klientów Citi Handlowy: Zachęcony licznymi reklamami, już 24 lutego!!
    wysłałem on-line wniosek o wydanie karty kredytowej Simplicity CitiBanku
    uu . Otrzymałem potwierdzającego SMS-a z numerem mojego wniosku kredytowego, a także
    telefoniczną prośbę o przekazanie skanów dowodu osobistego i dowodów na wysokość
    dochodów. Zdziwiło mnie, że telefonująca nie akceptowała przedstawienia tych
    dokumentów w placówce banku, tylko żądała przesłania ich na adres e-mailowy
    "dokumenty.klienta@ citi.com" Po kilku dniach przesłałem tam skany żądanych
    dokumentów i nastała słodka cisza, mimo, że prosiłem o potwierdzenie ich otrzymania.
    Na początku kwietnia zadzwoniłem więc do banku (co skądinąd nie jest prostą sprawą),
    gdzie poinformowano mnie, że:
    1. żadnego mojego e-maila nie otrzymano,
    2. adres dokumenty.klienta@ citi.com, (który mi konsultantka wczesniej podała) nie
    istnieje.
    Podano mi więc nowy, na który ponownie wysłałem skany żądanych dowodów. Ponownie brak
    potwierdzenia. Znów mój telefon (8.04) i tym razem sukces, - potwierdzenie wpłynięcia
    mojego e-maila z dokumentami. Ponieważ znów zapadła cisza w połowie kwietnia ponownie
    mój telefon, -wówczas dowiaduję się, że mój e-mail zarejestrowano w banku 22 marca (a
    w kwietniu informowano mnie, że nic ode mnie nie wpłynęło), ale nie można rozpatrzyć
    mojego wniosku, gdyż przy e-mailu znaleziono, skany dowodu osobistego, ale nie ma tam
    jakoby dowodów wysokości dochodów. W Istocie skan dowodu był zamieszczony przeze mnie
    w formacie JPG, a więc otwierał się automatycznie, podczas, gdy pliki z dowodami z
    przelewów bankowych były w najpopularniejszym formacie PDF, a więc ich otwarcie
    wymagało 1 (słownie: jednego) kliknięcia, co najwidoczniej wykraczało poza
    kompetencje pracownika banku. Wytłumaczyłem sytuację zarówno w czasie tej rozmowy
    telefonicznej, jak i później mailowo, -poinformowano mnie, że skontaktuje się ze mną
    manager. Oczywiście nastapiła jedynie cisza, przerwana tym razem listem z banku, że,
    uwaga! oczekują na, cyt. :"dowody dochodowe". Po raz 4 wysłałem więc maila z tymi
    skanami i... dziś, tj. 23 kwietnia telefon z banku. Sądziłem naiwnie, ze z
    przeprosinami. Ale okazało, że tylko z informacją (po 2 miesiącach!), że na zdjęciu
    mojego dowodu osobistego nie widać jego krawędzi! Owszem, przyznano, że zawarte tam
    są wszystkie informacje, szczegóły i nadruki, ale nie widać jego krawędzi i tła!!
    Więc ...analityk banku nie może wniosku rozpatrzyć! W tym miejscu poddałem się, bo z
    takim niedbalstwem, niekompetencją, lekceważeniem klienta i jego czasu jeszcze się
    nie spotkałem!
    Zamieszczam ten post, aby potencjalni klienci zastanowili się, czy naprawdę chcą
    powierzyć swoje pieniądze i sprawy finansowe takim sprawnym i rozgarniętym
    "fachowcom". No i na koniec,- ponieważ skusił mnie do tej karty blog "Moniaki",
    zamiesciłem powyższą opinię w komentarzach pod ich zachętami (podobno
    bezinteresownymi ;-)do korzystania z usług CitiHandlowy. No i niespodzianka,
    -wszystkie po 1 dniu zniknęły! :-)