  • Data: 2019-04-26 14:53:27
    Temat: Re: CitiHandlowy i Moniaki, -przestroga
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mają wpisane jako nadawcę taką hybrydę: imiona obu właścicieli i nazwisko w liczbie
    mnogiej...

    > Algorytm jest bardzo prosty - założenie konta wspólnego możliwe jest tylko w
    oddziale i hybrydową nazwę właściciela wpisuje czynnik białkowy.
    > To w ogóle jest jakaś trudność.

    Dawno, dawno temu (1988..89) trochę się namęczyłem aby w jakimś DOSowym
    arkuszu kalkulacyjnym kwotę słownie na fakturze dopisywać.
    Ten język polski - inaczej z jeden robi się dziesięć, z dwa dwadzieścia,
    z trzy trzydzieści a z pięć pięćdziesiąt. Z naście też są dziwne rzeczy
    - trzy wchodzi w trzynaście bez zmian (tak jak i w trzydzieści), ale
    pięć wchodzi w pięćdziesiąt bez zmian ale już nie w pięćnaście :)
    P.G.