  • Data: 2019-04-25 19:27:53
    Temat: Re: CitiHandlowy i Moniaki, -przestroga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik pwgoralski napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Ku przestrodze
    >potencjalnych klientów Citi Handlowy: [...]
    >W Istocie skan dowodu był zamieszczony przeze mnie w formacie JPG, a
    >więc otwierał się automatycznie, podczas, gdy pliki z dowodami z
    >przelewów bankowych były w najpopularniejszym formacie PDF, a więc
    >ich otwarcie wymagało 1 (słownie: jednego) kliknięcia, co
    >najwidoczniej wykraczało poza kompetencje pracownika banku.

    A to info od managera, czy twoje zdanie ?
    Bo wcale tak nie musi byc.

    [...]
    >W tym miejscu poddałem się, bo z takim niedbalstwem, niekompetencją,
    >lekceważeniem klienta i jego czasu jeszcze się nie spotkałem!

    Tez masz problemy ... wyslij poleconym żadanie usuniecia danych
    osobowych utrzymywanych bez potrzeby, i czekaj na potkniecie - i
    domagaj sie kary :-)

    >Zamieszczam ten post, aby potencjalni klienci zastanowili się, czy
    >naprawdę chcą powierzyć swoje pieniądze i sprawy finansowe takim
    >sprawnym i rozgarniętym "fachowcom".

    Eee tam, Citi dziala bardzo dobrze.
    Tzn ja place karta, splacam i nie mam pretensji :-)

    Bo czytajac Ciebie ... na te automatyczna splate przez polecenie
    zaplaty to bym tak bardzo nie liczyl :-)

    No i pare drobnych wad maja, ale to wszystkie KK maja :-)

    podrąż temat :-)

    J.