  • 11. Data: 2002-08-06 20:12:31
    Temat: Re: Citi - wygrałem aparat cyfrowy
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:9225AA00C6L75H0090HK@80.50.33.219...
    > markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl (Rafal M) wrote in
    <aiohr3$fni$1@news.gazeta.pl>:

    > /ciach.../
    >
    > >troche wiecej ;) Jakies 2700 brutto
    >
    > Eee... chyba nie. Chodzi po 1900 zl.

    Te 2700 wziolem ze Szczecinskiego MediaMarketu

  • 12. Data: 2002-08-06 20:56:21
    Temat: OT: Citi - wygrałem aparat cyfrowy
    Od: <r...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Te 2700 wziolem ze Szczecinskiego MediaMarketu

    Media Markt ma od paru dni promocje RATY bez odsetek - stad kilkanascie procent
    wyzsze ceny niz normalnie ale 1900 to jakas szczegolna okazja/promocja? ;-)

    Tylko co to ma wspolnego z postem rozpoczynajacym ten watek na grupie p.b.b.?
    Proponuje stosowac skrot OT ....

  • 13. Data: 2002-08-07 00:41:31
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    m...@a...skrzynka.pl (Maciej) wrote in
    <s...@a...home.ostrow.pl>:

    /ciach.../

    >Allergo? :)))

    Nie, nie jestem na nic uczulony ;-)))

    Tak - Allegro i "prywatny import" czyli drobny przemyt, nazywajac
    rzeczy po imieniu.

    W.

  • 14. Data: 2002-08-07 06:06:21
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > To sa nawet po 1600 :) - sprawdzone :)

    przywieź mi za tyle, zarobisz ;-)

    --
    radar
    GG2458209

  • 15. Data: 2002-08-07 07:27:57
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    Rafal M wrote:

    > Znaczy sie za zachodnia granica ;)
    > To sa nawet po 1600 :) - sprawdzone :)

    Gdzie? Najnizsza cena jaka znalazlem 488 EUR...

    remove 666 / usun 666
    from eMail address / z adresu Email

  • 16. Data: 2002-08-07 12:31:50
    Temat: OT Re: Citi - wygrałem aparat cyfrowy
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "B.K." <b...@b...gnet666.pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie? Najnizsza cena jaka znalazlem 488 EUR...

    a odliczyles 16% VAT?