  • Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Citi i ich kredyty
    Date: 5 Dec 2007 14:53:17 +0100

    Jakieś 2 tygodnie temu dostałem sobie od nich ulotkę, która zachęcała do
    wzięcia kredytu gotówkowego. No to postanowiłem sobie skorzystać.
    Zadzwoniłem sobie więc wczoraj, złożyłem wniosek (oferta była aktualna,
    wsyzstko było ok). Konsultant poprosił o doniesienie dokumentów do oddziału,
    z racji tego że prowadzę DG.

    No to dzisiaj się wybrałem. Chcę złożyć wymagane dokumenty, a tam panienka
    informuje, że wniosek został odrzucony (już z rana). Na pytanie o powód,
    bank się zasłonił punktem "bank zastrzega sobie możliwość odrzucenia kredytu
    bez podania przyczyny".

    Czy Citi często tak ma, że najpierw coś proponują, potem bez powodu
    odrzucają? Czy to tylko ludzi z DG tak nie lubią?

    --
    Wojciech Bancer