  • 1. Data: 2007-12-04 18:43:52
    Temat: ile kosztuje przelew walutowy z WBK?
    Od: plusz <p...@g...com>

    jakoś w TOiP nie mogę wyszukac ile będzie kosztowało wysłanie przelewu
    walutowego w CHF z WBK (np. do DB) ?

    Czy to te pozycje?
    Polecenia wypłaty wysyłane 0,2%; min 9,50 zł; maks 180,00 zł
    1) dodatkowa prowizja za wysłanie polecenia wypłaty (dotyczy płatnosci
    w EUR, USD i GBP1)) w trybie
    a) pilnym (data waluty jutro) 0,1%; min 4,75 zł; maks 90,00 zł
    b) ekspresowym (data waluty dzis) 0,2%; min 9,50 zł; maks 180,00 zł
    2) dodatkowa opłata za wysłanie srodków do innego banku na rachunek
    beneficjenta w formacie innym 5,00 zł

    BTW. z jakiego banku jest najtańszy przelew? Kwota ok. 500 CHF
    --
    plusz

  • 2. Data: 2007-12-04 18:55:54
    Temat: Re: ile kosztuje przelew walutowy z WBK?
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    Użytkownik "plusz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
[...]

    ja płace za faktury w EUR z PKO BP, koszt to 25 zł, koszty banków trzecich
    na ben, ale niestety zostałem zmuszony do założenia konta, wpłacam złotówki,
    potem zlecam w EUR.

  • 3. Data: 2007-12-04 19:48:59
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    plusz napisał(a):
> [...]
    > beneficjenta w formacie innym 5,00 zł
    >

    > BTW. z jakiego banku jest najtańszy przelew? Kwota ok. 500 CHF
    to jest dokladnie to co przytoczyles
    0,2% min. 9,5 zł

  • 4. Data: 2007-12-04 23:22:12
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Maja jakis promocyjny europrzelew czy jakos tak.
    Ale nie wiem, czy nie dotyczy tylko euro lub unii.
    Zresztą i tak wyjdzie w praktyce te paredziesiąt złotych.
    Przy niewielkich kwotach to chyba troche taniej, niż ryczałt w PKO BP.
    JaC

  • 5. Data: 2007-12-05 08:27:49
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    plusz wrote:
> [...]
    | b) ekspresowym (data waluty dzis) 0,2%; min 9,50 zł; maks 180,00 zł
    | 2) dodatkowa opłata za wysłanie srodków do innego banku na rachunek

    Eh, a dopiero co wywalilem karteczke od nich, bo w normalnej toip tego nie
    ma.
    W przelewach walutowych w bzwbk sa dwie oplaty - powyzsze procenty + oplata
    ryczaltowa w danje walucie, dlatego wychodzi kosmicznie drogo w porownaniu z
    bankami gdzie jest tylko % od kwoty.
    Dla przelewu w funtach, bo nimi sie interesowalem, jest to owe 0,2%; min
    9,50 zł; maks 180,00 zł + 12 funtow stalej oplaty.

    Swoja droga, ani na infolinii, ani w oddziale nie potrafili mi podac ile by
    kosztowal taki przelew... dopiero drugi konsultant w gownym oddziale polapal
    sie w tej ich pelnej toip.

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2007-12-05 11:40:13
    Od: k...@o...pl

    > W przelewach walutowych w bzwbk sa dwie oplaty - powyzsze procenty + oplata
    > ryczaltowa w danje walucie, dlatego wychodzi kosmicznie drogo w porownaniu z
    > bankami gdzie jest tylko % od kwoty.
    nie ma dodatkowych kosztów banków pośredniczacych?

    > Swoja droga, ani na infolinii, ani w oddziale nie potrafili mi podac ile by
    > kosztowal taki przelew... dopiero drugi konsultant w gownym oddziale polapal
    > sie w tej ich pelnej toip.
    na ich stronie jest kalkulator
    (na pewno po zalogowaniu, czy ogólnodostepne tez gdzies, jest nie
    wiem)

  • 7. Data: 2007-12-05 12:00:05
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Użytkownik wrote:
    | nie ma dodatkowych kosztów banków pośredniczacych?

    oczywiscie, plus to co mowisz, ale przy krajowych moze ich nie bedzie... nie
    wiem

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia