  • 11. Data: 2017-02-25 15:39:28
    Temat: Re: Citi cichcem wycofuje Visy?
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    > Naprawdę, volta banku zastanawiająca. Odwalili kawałek solidnej, nikomu
    > niepotrzebnej roboty a efekt taki, jakby po prostu od razu przysłali
    > odnowioną Visę. Niechby i miała nowy numer i konto.

    Jest im lepiej / taniej z MC. A Vise daja tym, ktorzy korzystaja z karty i
    sie rzucaja o rodzaj organizacji.

  • 12. Data: 2017-02-27 19:26:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >odnowioną Visę. Niechby i miała nowy numer i konto.

    >Bardzo jestem ciekawa jaki procent klientów nie odróżnia MasterCarda

    70-90%, a wiekszosci i tak wszystko jedno, ciekaw jestem czy wiecej
    niz 1% sie awanturuje :-)

    >Bo jednak coś mieli na myśli wykręcając taki numer.

    Mieli na mysli przejscie na MC :-)

    Tylko ciekawe - faktycznie jakas pomylka programistow, czy celowe
    dzialanie :-)

    J.

  • 13. Data: 2017-02-27 21:28:41
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2017 19:26:40 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > niz 1% sie awanturuje :-)

    > Mieli na mysli przejscie na MC :-)
    >
    > Tylko ciekawe - faktycznie jakas pomylka programistow, czy celowe

    Nie wierzę w cuda - oczywiście że to działania jak najbardziej celowe.
    Ja nieco inaczej obstawiam procenty :) Dziewięćdziesiąt pięć nie widzi
    różnicy, trzem procentom jest to obojętne, a jakieś dwa procent się
    indyczy. W nagrodę dostają z powrotem swoją Visę, ze zmienionym numerem
    karty, konta, i włączonym paypassem gratis (stara karta miała
    wyłączony). No cóż, znowu dostarczymy zajęcie konsultantom :)

    Tak z zupełnie innej beczki - dziś mój citek poprosił mnie o pin przy
    płatności < 50 zł. Przypadkiem pamiętałam gdzie i kiedy spotkało mnie
    ostatnio podobne zjawisko. Policzyłam operacje pomiędzy - faktycznie,
    mają działający licznik ustawiony na 19 operacji bezpinowych, dwudziesta
    żąda PIN-u.
    Operacje > 50 zł z PIN-em lub płatności internetowe nie mają wpływu na
    stan "licznika".

    --
    Imka

  • 14. Data: 2017-02-27 21:55:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Nie wierzę w cuda - oczywiście że to działania jak najbardziej
    >celowe.

    Przyznaje Ci racje - gdyby to byla pomylka, to by poprawili, a nie
    przygotowali procedure reklamacyjna :-)
    No chyba ze padlas ofiara pierwszych dni pomylki :-)

    >Ja nieco inaczej obstawiam procenty :) Dziewięćdziesiąt pięć nie
    >widzi
    >różnicy, trzem procentom jest to obojętne, a jakieś dwa procent się
    >indyczy.

    Ja mysle, ze spora czesc nawet nie zauwazy, ze im karte podmienili.
    Stara sie skonczyla, przyslali nowa, nieco inna.
    Wsrod tych, co sie wykazali spostrzegawczoscia, to czesc moze nie znac
    roznicy, sporej czesci to obojetne ... mowisz, ze az 2 % bedzie sie
    pieniaczyc ?

    Predzej bym sie spodziewal jakis cudow pozniejszych w zwiazku ze
    splata zadluzenia - jednym system pokaze 2 karty i sie zdziwia, inni
    nie zauwaza ze konto nowe i beda przelewac na stare.
    Splata przez PZ ustawiona dla nowej karty automatycznie, czy trzeba to
    zrobic recznie ?

    >W nagrodę dostają z powrotem swoją Visę, ze zmienionym numerem
    >karty, konta, i włączonym paypassem gratis (stara karta miała
    >wyłączony). No cóż, znowu dostarczymy zajęcie konsultantom :)

    Tu akurat i tak mogla nastapic dobra zmiana.

    J.

  • 15. Data: 2017-02-27 22:20:43
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2017 21:55:56 +0100, J.F. napisał(a):

    > Splata przez PZ ustawiona dla nowej karty automatycznie, czy trzeba to
    > zrobic recznie ?

    Nie używamy PZ, więc nie wiem. Ale szczerze mówiąc jakoś nie wyobrażam
    sobie zmiany konta podanego na PZ z jakiegoś "automatu".

    --
    Imka

  • 16. Data: 2017-02-27 23:58:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 Feb 2017 22:20:43 +0100, Imka napisał(a):

    > Nie używamy PZ, więc nie wiem. Ale szczerze mówiąc jakoś nie wyobrażam
    > sobie zmiany konta podanego na PZ z jakiegoś "automatu".

    Ale to w druga strone dziala - oni wysylaja PZ na twoje konto.
    Wysylaja dla jednej karty, to moga wyslac i dla drugiej, szczegolnie
    jesli uwazaja ze to kontynuacja na starej umowie :-)

    I chyba nawet twoj bank nie zaprotestuje, bo zgode wyrazasz dla
    odbiorcy, i wyrazilas przy pierwszej karcie :-)

    J.

  • 17. Data: 2017-03-01 23:22:36
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Feb 2017 19:48:59 +0100, Imka napisał(a):

    > Hm. Na razie działa stara, nowa czeka na aktywację, więc nie sądzę aby
    > znienacka ruszyli okres rozliczeniowy.

    Nowa karta została aktywowana, okresu rozliczeniowego nie ruszyli, za to
    przyłożyli opłatę roczną. Pierwsza Visa była bezpłatna.

    Kolejna reklamacja w toku. Bosz... przecież bez tych banków człowiek by
    się zanudził na śmierć :)

    --
    Imka

  • 18. Data: 2017-03-02 10:56:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    "Ja wiedziałem, że tak będzie!"
    Z citkiem jak widać można mieć podobną grę komputerową jak z mBąkiem.
    I tak samo wg tajemniczych zasad - bo skąd tu nagle opłata roczna?
    Obecnie wydawane karty citka maą opłaty miesięczne (tylko "czarna" ma roczne).
    Może to opłata "na pożegnanie" poprzedniej visy?
    Albo kara za niektywowanie MC?
    Ciekawe, czy gdyby aktywować MC to też by była ta opłata?
    W gruncie rzeczy prawie im wolno - ja w umowie na moją bezpłatną mc gold mam, że mogą
    wypowiedzieć tą umowę z miesięcznym terminem i powodem "bo tak" (i np. narobić
    klientowi kłopotu ze spłatą zadłużenia - ale jak klient głupi i się na KK zadłuża to
    niech się potem martwi).
    Ostatecznie można się na citka obrazić i już.
    Albo uznać się za pokonanego i zamknąwszy visę, wziąć darmową simplicity - ale wtedy
    łobuzy swój cel osiągną, czyli zmianę na MC.
    Malym bonusem jest możliwość dostania naklejki zbliżeniowej - ale uwaga, mi klej na
    niej wytrzymał ok. 1,5 roku i o mało bym jej nie zgubił - teraz jest przyklejona do
    breloczka skoczem.

  • 19. Data: 2017-03-03 14:37:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 1 Mar 2017 23:22:36 +0100, Imka napisał(a):

> [...]
    > przyłożyli opłatę roczną. Pierwsza Visa była bezpłatna.
    > Kolejna reklamacja w toku. Bosz... przecież bez tych banków człowiek by

    A co w cenniku ?

    Klient chcial, klient musi placic :-)

    J.

  • 20. Data: 2017-03-03 14:56:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 2 Mar 2017 01:56:48 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
    > "Ja wiedziałem, że tak będzie!"
    > Z citkiem jak widać można mieć podobną grę komputerową jak z mBąkiem.
    > I tak samo wg tajemniczych zasad - bo skąd tu nagle opłata roczna?

    Zapewne z cennika :-)

> [...]
    > Może to opłata "na pożegnanie" poprzedniej visy?
    > Albo kara za niektywowanie MC?
    > Ciekawe, czy gdyby aktywować MC to też by była ta opłata?

    Ciekawe ktora MC przyslali. I ciekawe co w starej umowie bylo - "visa"
    czy tylko "karta kredytowa".

> [...]
    > powodem "bo tak" (i np. narobić klientowi kłopotu ze spłatą
    > zadłużenia - ale jak klient głupi i się na KK zadłuża to niech się

    U nas i tak pol biedy - na swiecie zdarza sie, ze podnosza odsetki.

    > Ostatecznie można się na citka obrazić i już.
    > Albo uznać się za pokonanego i zamknąwszy visę, wziąć darmową simplicity - ale
    wtedy łobuzy swój cel osiągną, czyli zmianę na MC.

    Obrazic sie - wziac simlicity i nie uzywac :-)

    J.