    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi cichcem wycofuje Visy?
    Date: Mon, 27 Feb 2017 21:55:56 +0100

    Użytkownik "Imka" napisał w wiadomości grup
    Dnia Mon, 27 Feb 2017 19:26:40 +0100, J.F. napisał(a):

    >Nie wierzę w cuda - oczywiście że to działania jak najbardziej
    >celowe.

    Przyznaje Ci racje - gdyby to byla pomylka, to by poprawili, a nie
    przygotowali procedure reklamacyjna :-)
    No chyba ze padlas ofiara pierwszych dni pomylki :-)

    >Ja nieco inaczej obstawiam procenty :) Dziewięćdziesiąt pięć nie
    >widzi
    >różnicy, trzem procentom jest to obojętne, a jakieś dwa procent się
    >indyczy.

    Ja mysle, ze spora czesc nawet nie zauwazy, ze im karte podmienili.
    Stara sie skonczyla, przyslali nowa, nieco inna.
    Wsrod tych, co sie wykazali spostrzegawczoscia, to czesc moze nie znac
    roznicy, sporej czesci to obojetne ... mowisz, ze az 2 % bedzie sie
    pieniaczyc ?

    Predzej bym sie spodziewal jakis cudow pozniejszych w zwiazku ze
    splata zadluzenia - jednym system pokaze 2 karty i sie zdziwia, inni
    nie zauwaza ze konto nowe i beda przelewac na stare.
    Splata przez PZ ustawiona dla nowej karty automatycznie, czy trzeba to
    zrobic recznie ?

    >W nagrodę dostają z powrotem swoją Visę, ze zmienionym numerem
    >karty, konta, i włączonym paypassem gratis (stara karta miała
    >wyłączony). No cóż, znowu dostarczymy zajęcie konsultantom :)

    Tu akurat i tak mogla nastapic dobra zmiana.

    J.