  • 1. Data: 2002-06-20 11:51:02
    Temat: Lukas aktualizacja danych
    Od: "MariuszJ" <m...@d...pl>

    "Przepraszamy. System LUKAS e-Bank jest chwilowo niedostępny. Trwa
    aktualizacja danych. Proszę spróbować za kilkanaście minut."

    Czy ktoś wie jak czesto im sie to zdarza

    Pozdrawiam
    Mariusz Jakimiuk

  • 2. Data: 2002-06-20 16:16:13
    Temat: Re: Lukas aktualizacja danych
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    MariuszJ <m...@d...pl> wrote:
    > "Przepraszamy. System LUKAS e-Bank jest chwilowo niedostępny. Trwa
    > aktualizacja danych. Proszę spróbować za kilkanaście minut."

    > Czy ktoś wie jak czesto im sie to zdarza

    nie wiem, choc uzywam kata w Lukasie od paru miesiecy i zagladam na nie
    z mordercza sytematycznoscia (codzinnie w okolicach 16-17 ;-))
    moze wybralem sobie wyjatkowo odpowiednia pore na wizyte w tym banku ;-)

    pozdrawiam

    romekk