  • 1. Data: 2010-11-06 11:34:55
    Temat: Citi LOT
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    Przydalaby mi sie karta Citibank LOT, bo zauwazylem, ze jest znizka 5%
    na bilety. Czesto korzystam z LOTu, bo paradoksalnie wychodzi taniej niz
    inne linie tam gdzie latam.
    Czy mozna zdobyc te karte bez przynoszenia im papierow o zatrudnieniu? Z
    tego co kojarze to w Citi dalej nie wprowadzili systemu "przenoszenia kart".

  • 2. Data: 2010-11-06 11:52:23
    Temat: Re: Citi LOT
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 06.11.2010 12:34, neoniusz pisze:
> [...]
    > Czy mozna zdobyc te karte bez przynoszenia im papierow o zatrudnieniu? Z
    > tego co kojarze to w Citi dalej nie wprowadzili systemu "przenoszenia

    Za "moich" czasów, w Citi przy wnioskowaniu w ogóle nie wymagano
    zaświadczenia standardowo, jedynie kontakt do pracodawcy. Na ogół to
    wystarczało- natomiast zaświadczenie jest potem konieczne do
    podniesienia limitu na Twoją prośbę.

    Przenoszenia kart nie ma. Wypełnij wniosek on-line i zobacz co się
    będzie działo.

    Michał

  • 3. Data: 2010-11-06 12:25:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-06 12:52, Michal pisze:
> [...]
    > podniesienia limitu na Twoją prośbę.
    >
    > Przenoszenia kart nie ma. Wypełnij wniosek on-line i zobacz co się

    Ciekawe czy maja takie same obiekcje do zagranicznych pracodawcow jak Alior.

  • 4. Data: 2010-11-06 15:31:30
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 06.11.2010 12:34, neoniusz wrote:
> [...]
    > Czy mozna zdobyc te karte bez przynoszenia im papierow o zatrudnieniu? Z
    > tego co kojarze to w Citi dalej nie wprowadzili systemu "przenoszenia

    Tylko uważaj, ponieważ zniżki "nie dotyczą połączeń wykonywanych
    wspólnie z innymi liniami lotniczymi". Nie ma znaczenia, że kupujesz
    bilet tylko w jedną stronę, tę obsługiwaną przez LOT. I tak nie możesz z
    niej skorzystać. Właśnie niedawno się o tym przkonałem. Zniżki dotyczą
    lotów o numerach do LO4999 (lub LO3999) i od LO6000, ale próżno szukać
    tej informacji gdziekolwiek. Najlepsze jest to, że informacja o tym, że
    kod zniżki nie działa wyświetla się na samym końcu całej procedury
    zamawiania, po wybraniu miejsca, itd. Oczywiście kodu nie można zmienić
    i trzeba zaczynać od początku.

  • 5. Data: 2010-11-06 16:02:02
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-06 16:31, XYZ pisze:
> [...]
    > kod zniżki nie działa wyświetla się na samym końcu całej procedury
    > zamawiania, po wybraniu miejsca, itd. Oczywiście kodu nie można zmienić

    To niezly syf w takim razie, bo interesujace mnie loty maja przewaznie
    numery 26 i 27. Chcialem sprawdzic koszt polaczenia na stronie lotu, ale
    kiedy wybiore jakikolwiek kod promocyjny, to wywala od wczoraj taki
    komunikat - "Wystąpił błąd w centralnej bazie danych. Skontaktuj się z
    nami w celu uzyskania dalszych informacji. (4002 - 2105)".