  • 1. Data: 2010-11-06 13:11:34
    Temat: oferta w systemie transakcyjnym mBanku...dla kogo?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    klient ma konto w mBanku od kilku lat, cały czas wpływają tam
    wynagrodzenia (z umowy o pracę na czas nieokreślony, firma to polska
    SA), zero debetów

    w systemie transakcyjnym pojawiła się "specjalna" oferta:

    kk z limitem 10kzł
    kredyt gotówkowy 20kzł
    kredyt w KO 10kzł

    klient składa wniosek o kredyt gotówkowy w wysokości 1800 zł! (mniej niż
    1-miesięczny wpływ), po godzinie info z odmową, dlaczego?

    żadnych komorników na głowie nie ma, w BIK czysto, więc o co chodzi?

    macie jakiś pomysł?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2010-11-06 13:19:58
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >
    > klient składa wniosek o kredyt gotówkowy w wysokości 1800 zł! (mniej niż
    > 1-miesięczny wpływ), po godzinie info z odmową, dlaczego?

    Może podejrzenie dotyczące stanu zdrowia psychicznego klienta, skoro mając
    do wyboru KK, odnawialny i gotówkowy, wybiera gotówkowy - jeśli już trzeba
    by szukać jakiegoś racjonalnego argumentu? Ale ogólnie to z tego co na
    grupie pisano mBank słynie z takich zagrań.

  • 3. Data: 2010-11-06 13:55:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    RobertS <b...@x...pl> writes:

> [...]
    >
    > klient składa wniosek o kredyt gotówkowy w wysokości 1800 zł! (mniej
    > niż 1-miesięczny wpływ), po godzinie info z odmową, dlaczego?

    Moze byc dolny limit, rozny dla roznych rodzajow kredytow.
    Aczkolwiek 1k8 chyba powinno byc wieksze od takiego limitu.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2010-11-06 14:02:39
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    RobertS <b...@x...pl> writes:

> [...]
    > niż 1-miesięczny wpływ), po godzinie info z odmową, dlaczego?
    >
    > żadnych komorników na głowie nie ma, w BIK czysto, więc o co chodzi?

    A sprawdził ten bik? Może jednak coś ma, tylko o tym nie wie?
    KJ

    EMACS = Even a Master of Arts Comes Simpler

  • 5. Data: 2010-11-06 14:05:51
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message
> [...]
    > 1-miesięczny wpływ), po godzinie info z odmową, dlaczego?
    >
    > żadnych komorników na głowie nie ma, w BIK czysto, więc o co chodzi?

    nie bardzo wiem dlaczego ludzie zakładają że coś jest "personalizowane" ?
    Siedzi informatyk, zakłada jakiegoś SQL'a z 3 conditionami i system śle tych
    ofert miliony do kolejki komunikatow w eKoncie. Konkretna weryfikacja
    wniosku jest juz pewnie obrabiana wstępnie automatem a potem ręcznie dla
    tych co "zareaguja". Teraz należy sie tylko skupić na tym co odrzuciło te
    1800, komputer czy człowiek. Sądzę zę komputer bo nie przeszło weryfikacji
    minimalnej prowizji za udzielenie, w stosunku do kosztów precedury.

    If ( Kredyt.Gotowkowy.CalculateProwizja(1800) <
    Kredyt.Gotowkowy.ProcedureMinimalCost )
    {
    return System.Reject("thank you very much").
    }
    else
    {
    Kredyt.Gotowkowy.ManualCheck()
    }

    george

  • 6. Data: 2010-11-06 14:17:44
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Może podejrzenie dotyczące stanu zdrowia psychicznego klienta, skoro
    > mając do wyboru KK, odnawialny i gotówkowy, wybiera gotówkowy.

    celowo właśnie gotówkowy bo niektórzy mają problem z dostępną kasą
    (wydają tyle ile się da), a gotówkowy to rata miesięczna, którą trzeba
    spłacić i po sprawie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    ps
    następny wniosek był o odnawialny i wynik taki sam, kk mogłaby być
    szkodliwa dla posiadacza więc wniosku nie złożono

  • 7. Data: 2010-11-06 14:40:42
    Od: spammtrapp <g...@w...pl>

    W dniu 2010-11-06 14:11, RobertS pisze:
> [...]
    > 1-miesięczny wpływ), po godzinie info z odmową, dlaczego?
    >
    > żadnych komorników na głowie nie ma, w BIK czysto, więc o co chodzi?

    Bo to mBank?
    W moim przypadku pracownik zadzwonił proponujac KK, podał limit o który
    moge wnioskować, wyrazilem zgode (z podanym przez pracownika limitem).
    Nastepnie musialem juz tylko czekac na papierki które niestety jakos nie
    mogły dotrzec. W koncu zniecierpliwiony zadzwonilem do mBanku i
    dowiedzialem sie ze wniosek został odrzucony :D

    Na drugi dzien udalem sie do konkurencji gdzie z marszu na podstawie
    zaswiadczenia z pracy dostalem 1.5 raza wyzszy limit niz w mBanku gdzie
    konto mialem 5 lat i co miesiac dostawali przelew pensji.

    W tamtym czasie nie mialem zadnych kredytów, zadnych rat nic co
    obciazaloby negatywnie BIK. Za to wczesniej 4 lata posiadalem regularnie
    splacana mBankowa KK classic.

    Moim zdaniem nie warto sie nad przyczynami, powiedzmy ze to mBankowe
    procedury :P

  • 8. Data: 2010-11-07 13:53:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@v...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > człowiek. Sądzę zę komputer bo nie przeszło weryfikacji minimalnej
    > prowizji za udzielenie, w stosunku do kosztów precedury.

    Nie bardzo wiem, dlaczego to informatyk miałby konstruowac takie oferty.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 9. Data: 2010-11-08 13:50:18
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > w systemie transakcyjnym pojawiĹ&#65533;a siÄ&#65533; "specjalna" oferta:
    >
    > kk z limitem 10kzĹ&#65533;
    > kredyt gotĂłwkowy 20kzĹ&#65533;
    > kredyt w KO 10kzĹ&#65533;

    Ten kanał komunikacji BRE, to zwykła ukryta reklama. Coś jak "Najważniejsze
    wydarzenia, artykuły z codziennej prasy polskiej" na antenie Radia Maryja
    [przypadkiem omawiają tam artykuły tylko z 1 dziennika - ND].
    Ale radio można przestroić na inną stację lub wyłączyć. W mBanku nawet próba
    skasowania "komunikatu" bez czytania powoduje wyświetlenie jego treści ;)
    Dlatego polecam: nie czytać, nie kasować, nie zaglądać w 'oferty' ;)

  • 10. Data: 2010-11-09 02:09:13
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wniosku jest juz pewnie obrabiana wstępnie automatem a potem ręcznie dla

    Ale jednak jakoś to jest personalizowane, bo np. ja otrzymałem podobną
    ofertę, ale ze znacznie wyższymi limitami