  • 1. Data: 2010-11-06 10:06:49
    Temat: Polbank rachunek Mistrzowski --> Pomagający
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    W związku z ostatnimi zmianami w Polbanku zastawiam się co zrobić
    z tym rachunkiem Mistrzowskim (Gotówkowym)

    Mam z nim powiązane lokaty w Openie i się zastanawiam czy da się
    go przekształcić na rachunek Pomagający lub jakiś inny rachunek z
    tym samym numerem i możliwością zrobienia przelewów.
    Nie uśmiecha mi się zmieniać numerów rachunków na lokatach w
    Openie.

    Ktoś to może już testował ? Wolę się upewnić tutaj bo jak znam
    życie to w placówce nic nie będą wiedzieć czy tak się da podobnie
    jak przy wyrabianiu KK Polbank-ERA

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-11-06 10:56:03
    Temat: Re: Polbank rachunek Mistrzowski --> Pomagający
    Od: "maciej ja" <m...@p...onet.pl>

    zmiana rachunku dla srodkow wracajacych z lokaty w openie to jeden tel....

  • 3. Data: 2010-11-06 11:36:16
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-06 11:06, Damian Niusy pisze:

    > Mam z nim powiązane lokaty w Openie i się zastanawiam czy da się
    > go przekształcić na rachunek Pomagający lub jakiś inny rachunek z
    > tym samym numerem i możliwością zrobienia przelewów.

    Z tym samym numerem - nie.

  • 4. Data: 2010-11-06 13:04:39
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 6 Lis, 11:56, "maciej ja" <m...@p...onet.pl> wrote:
    > zmiana rachunku dla srodkow wracajacych z lokaty w openie to jeden tel....

    można przez net zmienić.

  • 5. Data: 2010-11-06 14:01:01
    Temat: Re: Polbank rachunek Mistrzowski --> Pomagaj?cy
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Krzysiek <k...@o...pl> writes:

    > można przez net zmienić.

    Chyba, że tych lokat jest, powiedzmy, 100 :). Też by mi się nie chciało
    klikać.

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 6. Data: 2010-11-06 15:07:37
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    > zmiana rachunku dla srodkow wracajacych z lokaty w openie to
    > jeden tel....

    Jeden telefon w 5 minut i zmienią hurtem powiedzmy dla 100 lokat ?
    czy będę musiał wisieć godzienę na telefonie ?

    Chyba jednak trzeba będzie sobie poklikać :(

    Damian

  • 7. Data: 2010-11-06 15:08:29
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    > Z tym samym numerem - nie.

    No szkoda. Dzięki za info

    Damian

  • 8. Data: 2010-11-06 16:53:18
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 06 Nov 2010 11:06:49 +0100, Damian Niusy napisał(a):

    > Witam,
    >
    > W związku z ostatnimi zmianami w Polbanku zastawiam się co zrobić z tym
    > rachunkiem Mistrzowskim (Gotówkowym)
    >
    > Mam z nim powiązane lokaty w Openie (...)

    Mistrzowski jest do 31 stycznia 2011 za darmo, więc może lokaty powrócą?

    Xenocide

  • 9. Data: 2010-11-06 17:07:32
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > Mistrzowski jest do 31 stycznia 2011 za darmo, więc może lokaty
    > powrócą?

    To wiem że jest do tego czasu bezpłatny. Cześć zdąży jeszcze
    wrócić
    ale większość kończy się niestety po 31.01

  • 10. Data: 2010-11-06 17:32:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 06 Nov 2010 18:07:32 +0100, Damian Niusy napisał(a):

    > To wiem że jest do tego czasu bezpłatny. Cześć zdąży jeszcze wrócić
    > ale większość kończy się niestety po 31.01

    No to jeżeli masz dużo tych lokat i nie chce Ci się klepać a będziesz
    musiał zostać w Polbanku na miesiąc lub dwa, to wtedy wykonaj tych 5
    transakcji na m-c np wpłaty na allegro po 1 pln i już.

    Xenocide