  • 11. Data: 2022-11-29 07:02:57
    Temat: Re: Citi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 28 listopada 2022 o 22:29:05 UTC+1 Piotr Gałka napisał(a):

    > Nie rozróżniam citialerts od innych powiadomień. Sądziłem, że jest tylko
    > jeden rodzaj. Dawno to ustawiałem.

    "Dotychczas tak było. Ale teraz mamy komputer."
    Tzn. Uokik.
    "I on się zawsze pomyli przy dodawaniu".
    Tzn. każe zmienić.

    I teraz są już (chyba) powiadomienia o wyciągach osobno.
    No i pewnie nie działają.
    Więc "można sobie pisać co się chce, teraz jest o wiele łatwiej".

    > Pamiętam, że mogłem ustawiać, które powiadomienia chcę, a których nie.
    > Pamiętam, że jakbym zostawił (standardowo) że płatne z RORu to byłoby
    > płatne, a z KK też jest płatne, ale w ramach promocji było bezpłatne i
    > mam nadzieję, że wieczyście.

    Hmm, ale Ty masz chyba simplicity, tam są bezpłatne bez promo.
    Choć może takie wprowadzili później.

  • 12. Data: 2022-11-29 14:56:18
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Hmm, ale Ty masz chyba simplicity, tam są bezpłatne bez promo.
    > Choć może takie wprowadzili później.

    Może i bez promo.
    Jedyne czego jestem pewny to, że musiałem jakoś przenieść opłacanie
    powiadomień z ROR na KK aby mieć bezpłatnie.

    Skojarzenie z Citi i ich ST.
    Żona miała aktywować kartę i podchodziliśmy do tego zawsze, gdy już
    mieliśmy chwilę czasu - czyli tuż po północy. No i zawsze się nie
    udawało z końcowym komunikatem, żeby spróbować kiedy indziej, a jak
    sytuacja będzie się powtarzać to zadzwonić.
    Sytuacja się powtarzała dzień po dniu więc zadzwoniła. Zajęło sporo
    czasu bo trzeba było aktywować jakieś trele morele i przy tej okazji
    sprawdzać nie wiadomo co - pamiętam to jako dłuższą aferę.
    W końcu się dowiedzieliśmy, że należy to zrobić o innej porze a nie w nocy.
    Zdobycie tej informacji (która według mnie powinna się pojawić w każdym
    komunikacie, że coś się nie udało) kosztowało aktywowanie jakiejś tam
    usługi telefonicznej, którą potem trzeba było odkręcać.

    Gdyby zamiast czegoś w stylu : "Spróbuj ponownie kiedy indziej" było
    "Spróbuj ponownie w innych godzinach" to jakoś byśmy dali radę sprężyć
    się i zadziałać gdzieś koło 23-ej.
    P.G.

  • 13. Data: 2022-12-01 15:48:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 28 Nov 2022 20:23:28 +0100, Imka wrote:

> [...]
    > elektronicznej, lub w formie powiadomień typu push, zawierających
    > informacje wskazane przez Klienta podczas aktywacji lub potwierdzenia
    > modyfikacji ustawień usługi CitiAlerts, m.in. o:
    > a) stanie Rachunku Karty;
    > b) szczegółach spłaty Zadłużenia.
    > ====
    > A zanim zainstalujesz apkę Citi, to poczytaj sobie jej opinie w sklepie
    > Play. Czytam, czytam, czytam i prędzej zrezygnuję z karty, niż
    > zainstaluję sobie to cudo :(
    >
    > Czy dobrze rozumiem - takie powiadomienia SMS o wyciągu z KK w ramach

    U mnie nie, ale to stara karta, moze byly inne zasady/promocja.

    J.

  • 14. Data: 2022-12-04 01:14:50
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    poniedziałek, 28 listopada 2022 o 22:00:20 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Trochę mi się bardziej przypomniało (do maila nie chce mi się zajrzeć) że pisali
    chyba o decyzji uokik, że każdy może sobie mieć powiadomienie.
    > I że jak się chce to trzeba sobie ustawić w ST.

    Decyzja UOKiK-u dotyczy tylko wyciągów z kont, nie dotyczy wyciągów z kart
    kredytowych.
    Teraz wyciągi z konta można sobie zamówić na maila, z karty trzeba nadal ściągać z
    bankowości online.

  • 15. Data: 2022-12-04 10:55:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 4 grudnia 2022 o 01:14:52 UTC+1 Marcin Mokrzycki napisał(a):
> [...]
    kredytowych.
    > Teraz wyciągi z konta można sobie zamówić na maila, z karty trzeba nadal ściągać z

    To nie znaczy, że przy okazji nie pochrzanili ze wszystkimi ;>

    A obczajasz, jak to będzie z e-PINem zamiast przepisywania linka z SMa?
    Też tylko dla debetówek?

  • 16. Data: 2022-12-04 14:38:12
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@g...com>

    niedziela, 4 grudnia 2022 o 10:55:28 UTC+1 Dawid Rutkowski napisał(a):
    > A obczajasz, jak to będzie z e-PINem zamiast przepisywania linka z SMa?
    > Też tylko dla debetówek?

    Nawet się nie zastanawiałem. Ponieważ to Citi, nie spodziewam się niczego dobrego.