  • 11. Data: 2011-08-18 16:41:38
    Temat: Re: Citek i zmiany...negatywne - opłata za kartę debetową 5zł
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Za kolejne 20 zł..bez gwarancji że za chwilę nie zrobią jakiegoś dziwnego
    >kroku...

    >Musieli mieć desant jakichś "specjalistów"

    20 PLN to kwota zaporowa. Dzwonię aby zastrzec, to nie mBank, przez net nie
    da się. Po pierwsze, dowiaduję się, że mam zwykłe CitiDirect a nie
    internetowe, a na nim opłaty za konto nie znieśli, nadal 7 PLN jak osad
    <1500/m-c. To drobiazg, ale w serwisie jasno nie wyczytasz jaki masz
    rachunek. Gorzej, że bez karty konta mieć nie możesz. Jak rezygnujesz z
    debetowej, dostaniesz identyfikacyjną (takie ID bez zdjęcia). Podobno bez
    opłat. I tylko jej numerem możesz się logować i w oddziale pokazać. Dwa dni
    na produkcję, wysyłka i aktywacja. Do 22-ego nie zdążą. OK, będzie kilka dni
    bez net-dostępu. Nie mogli zostawić tej zastrzeżonej? W oddziale (~120 km)
    nigdy się nie pokażę.