  • 51. Data: 2005-02-15 02:15:27
    Temat: Re: Certyfikaty Elektroniczne a banki
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Robert napisał:
    > Jeśliby bank zaoferował się dostarczyć popyt, w postaci swoich
    > użytkowników bankowości internetowej, na zajebiste certyfikaty, to myślę
    > że przy 500tys sztuk stanęłoby na 2ojro za certa, 2 ojro za czytnik i
    > jakaś kasiejka za licencję do oprogramowania....co ty na to?? Czy to
    > jest drogo? A potrzeba w zasadzie tylko jednego klienta...
    >
    > A specjalistycznej infrastruktury nie trzeba...

    Dokładnie. Też mi się tak wydaje. Tak jak z tokenami - banki dopłacają
    do ich produkcji, ale za to tanio mogą oferować je klientom.
    Szczególnie, że czytniki podłaczane do PC nie są znowu takie drogie.

    K.

  • 52. Data: 2005-02-16 17:07:41
    Od: "Robert" <T...@i...pl>

    Krystek
    (news:32601fff1f3407114775d6e141ae8b9c@krystian.i.je
    go.chomik)
    Napisał(a):

> [...]
    > ich produkcji, ale za to tanio mogą oferować je klientom. Szczególnie, że
    > czytniki podłaczane do PC nie są znowu takie drogie.

    Ano nie są... szczególnie przy takich ilościach...

    R.