  • 1. Data: 2005-02-09 20:13:51
    Temat: samochód a kredyt
    Od: "lchadam" <l...@o...pl>

    Czy banki w momencie kontroli klienta sprawdzają np. w wydziale komunikacji
    ile samochodów posiada.
    Chcę wziąść kredyt w BPH i jednym z pytań w formularzu jest samochód. Mam
    samochód służbowy i prywatny który w tej chwili sprzedaje.
    Czy wykazywać prywatny czy też nie ?

    Pozdrawiam BiBi

  • 2. Data: 2005-02-09 21:51:00
    Temat: Re: samochód a kredyt
    Od: "Dawid Świtała" <n...@W...com>

    Użytkownik "lchadam" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chcę wziąść kredyt w BPH i jednym z pytań w formularzu jest samochód. Mam
    > samochód służbowy i prywatny który w tej chwili sprzedaje.

    Od kiedy WK ma obowiązek podać czy masz samochód ? IMHO nie :)
    Pisz co chcesz - jak masz przyjmą ze 200 pln więcej jako stałe wydatki
    miesięczne.

    --
    Dawidek

  • 3. Data: 2005-02-10 13:38:11
    Od: Krzysztof Kowalewski <K...@N...pl>

    lchadam napisał(a):
> [...]
    > Chcę wziąść kredyt w BPH i jednym z pytań w formularzu jest samochód. Mam
    > samochód służbowy i prywatny który w tej chwili sprzedaje.

    Napisz zgodnie z prawdą na dzień złożenia wniosku. Zawsze potem mogłeś
    sprzedać.

    KK