  • 1. Data: 2005-02-09 08:53:12
    Temat: Promocje w mBanku?
    Od: "Beer" <b...@g...pl>

    Witam!

    Właśnie żonka i fumfel zamierzają otworzyć konto w mBanku
    i w związku z tym sobie pomyślałem, czy nie ma siakiejś
    możliwości zdobycia jakiegoś mGadżetu w związku z poleceniem
    nowych osób :)
    Jest jakiś taki 'program' w mBanku? Że są "prowizje" dla tych
    którzy wciągną nowych aktywnych klientów?
    Czy 'te czasy' już minęły? :)

  • 2. Data: 2005-02-09 10:01:01
    Temat: Re: Promocje w mBanku?
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    Programy partnerskie np. na bankier.pl, na allegro można też coś dostać.

    --
    adres antyspamowy ROT 13

  • 3. Data: 2005-02-09 11:03:07
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Beer wrote:

> [...]
    > nowych osób :)
    > Jest jakiś taki 'program' w mBanku? Że są "prowizje" dla tych
    > którzy wciągną nowych aktywnych klientów?

    edysk ma promocje na mbank i inteligo
    ale nie wiem czy sie załapiesz na gadżet bo konta mają małą wydajność
    punktową

    --
    rufio.pzdr();

  • 4. Data: 2005-02-09 11:09:49
    Od: "D@n!el" <s...@p...onet.pl_NOSPAM>

    www.payback.pl
    za 2 osoby dostaniesz 500pkt ;-) a za 1250 mozna juz chyba kupic karte Popa
    50pln :-)
    Pozdrawiam Daniel

    P.S. Oczywiscie zona i kolega tez moga dostac po 500pkt

  • 5. Data: 2005-02-09 11:11:31
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Beer <b...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > nowych osób :)
    > Jest jakiś taki 'program' w mBanku? Że są "prowizje" dla tych
    > którzy wciągną nowych aktywnych klientów?

    Payback cos ma

  • 6. Data: 2005-02-09 12:10:29
    Od: "Beer" <b...@g...pl>

    Dzięki wszystkim za odpowiedzi!
    Codziennie zaglądam do Bankiera i jakoś nie przyszło
    mi do głowy zainteresować się programem partnerskim :)

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2005-02-09 20:32:53
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    > Programy partnerskie np. na bankier.pl, na allegro można też coś dostać.

    allegro daje bonusy tylko za jakies kredyty w mbanku, natomiast za zalozenie
    konta chyba od roku allegro juz nic nie daje :-(

    --
    Jelcyn
    jelcyn malpa hat kropa pl