  • 1. Data: 2005-02-09 14:11:20
    Temat: BPH przez Internet?
    Od: RBproof <a...@c...pl>

    Chyba cos zepsuli bo raczej nie działa :(

  • 2. Data: 2005-02-09 14:16:04
    Temat: Re: BPH przez Internet?
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Chyba cos zepsuli bo raczej nie działa :(

    u mnie od wczoraj środki dostepne na KK - 0 zł

    JR

  • 3. Data: 2005-02-09 15:16:26
    Od: "K.K." <e...@d...pl>

    > Chyba cos zepsuli bo raczej nie działa :(

    "System bankowy nie odpowiedział w wymaganym czasie. Proszę spróbować
    ponownie."

    Czyli IMHO działa normalnie. Niby co mieli zepsuć, bo na oczy mi się to nie
    rzuca?

  • 4. Data: 2005-02-09 19:47:07
    Od: Ralf <r...@i...bezspamu.pl>

    RBproof wrote:
    > Chyba cos zepsuli bo raczej nie działa :(

    "Informujemy, że z przyczyn technicznych do dnia 11-02-2005 w systemie Sez@m nie
    będą dostępne aktualne informacje o saldach kart kredytowych i datach płatności
    kwot minimalnych."

    pozdrawiam
    Ralf

  • 5. Data: 2005-02-09 19:56:00
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 09 Feb 2005 20:47:07 +0100, Ralf <r...@i...bezspamu.pl>
    wrote:

    >"Informujemy, że z przyczyn technicznych do dnia 11-02-2005 w systemie Sez@m nie
    >będą dostępne aktualne informacje o saldach kart kredytowych i datach płatności
    >kwot minimalnych."

    dowcipnisie... AKTUALNE informacje to nigdy nie byly dostepne :)))

    G.

  • 6. Data: 2005-02-09 21:31:25
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > dowcipnisie... AKTUALNE informacje to nigdy nie byly dostepne :)))

    a ja sie nastraszylem, ze przekroczylem limit KK i dlatego pokazuje mi
    dostepne 0zł!
    Na szczescie ma jeszcze 230 zl zapasu:)

    JR

  • 7. Data: 2005-02-09 21:42:02
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik JerzyR napisał:

    > a ja sie nastraszylem, ze przekroczylem limit KK i dlatego pokazuje mi
    > dostepne 0zł!
    > Na szczescie ma jeszcze 230 zl zapasu:)

    Bo to jest bank dla ludzi o silnych nerwach lub luzakow. Czyli dla
    testerow. ;-)

    Bartol

  • 8. Data: 2005-02-10 21:51:59
    Od: RBproof <a...@c...pl>

    Dnia Wed, 09 Feb 2005 22:42:02 +0100, Bartol Partol napisał(a):

    > Bo to jest bank dla ludzi o silnych nerwach lub luzakow. Czyli dla
    > testerow. ;-)
    >
    > Bartol

    oj co prawda to prawda - pracowalem kiedys tam to wiem

  • 9. Data: 2005-02-11 09:36:56
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik RBproof napisał:

    > oj co prawda to prawda - pracowalem kiedys tam to wiem

    No, dzisiaj testuja ile komunikatow po zalogowaniu klient wytrzyma. Ja
    wytrzymalem 3. ;-)

    Czy salda rachunkow niekartowych sa dzisiaj aktualne i przelewy
    normalnie przychodza?

    Bartol

  • 10. Data: 2005-02-11 13:33:23
    Od: RBproof <a...@c...pl>

    > Czy salda rachunkow niekartowych sa dzisiaj aktualne i przelewy
    > normalnie przychodza?

    wyglada, ze jest normalnie ;)