  • 1. Data: 2005-10-27 09:10:10
    Temat: Certyfikat appletu ING
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Korespobdencja mailowa z bankiem została przerwana nie z mojej winy -
    nie uzyskałem wiążącej odpowiedzi. Może tu ktoś coś poradzi.

    W systemie ING wchodzę w "rachunki" potem "przelewy" i pojawia się
    ostrzeżenie, że certyfikat appletu wygasł. Czy ja robię coś źle czy ten
    bank tak ma? Używam firefoxa.

    Dokładne okienko komunikatu i szczegóły
    ftp://microclima.pl/pub/ING/scr1a.bmp
    ftp://microclima.pl/pub/ING/scr2a.bmp

  • 2. Data: 2005-10-28 11:21:33
    Temat: Re: Certyfikat appletu ING
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    jureq wrote:

> [...]
    >
    > W systemie ING wchodzę w "rachunki" potem "przelewy" i pojawia się
    > ostrzeżenie, że certyfikat appletu wygasł. Czy ja robię coś źle czy

    Brak odpowiedzi. Czy to znaczy, że wśród użytkoników ING tylko ja tak
    mam?

  • 3. Data: 2005-10-28 16:51:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    jureq wrote:
    [...]

    > Brak odpowiedzi. Czy to znaczy, że wśród użytkoników ING tylko ja tak
    > mam?
    JA tez, ale nigdy się nie zwracałem na to uwagi, bo w ING mam tylko parę
    groszy (plus eKartę od paru godzin)

    KJ