  • 1. Data: 2005-10-26 19:15:34
    Temat: Jeszcze dziala
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    http://skocz.pl/ajob - ciekawe kiedy wylacza - ale naprawde swietnie
    zrobione...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 2. Data: 2005-10-26 21:33:12
    Temat: Re: Jeszcze dziala
    Od: Konrad Zak <me;PROSZE;konradzak.com@POMYSL.ZANIM.NAPISZESZ>

    Piotr napisał(a):

    > http://skocz.pl/ajob - ciekawe kiedy wylacza - ale naprawde swietnie
    > zrobione...

    Dobre :) Podałem bzdurne dane - oczywiście bezproblemowo się zalogowałem
    i wylądowałem na formularzu "In order to cancel the payment to
    LUXURYWATCHESINC, please complete the following step. All fields in bold
    are mandatory.". Prawdopodobnie to jest połączone z jakąś akcją
    mailingową, gdzie rzekomy PayPal prosi o ew. odrzucenie płatności :)

    Pozdrowienia,
    --
    Konrad Zak http://konradzak.com/powerofcli

  • 3. Data: 2005-10-26 22:33:47
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > are mandatory.". Prawdopodobnie to jest połączone z jakąś akcją
    > mailingową, gdzie rzekomy PayPal prosi o ew. odrzucenie płatności :)

    Tak - dlatego imho ciekawe... W mailu bylo ze dokonano zakupu jakiegos
    drogiego zegarka i jesli sie nie zgadza to prosza o zalogowanie i
    anulowanie... Na takiego maila trafilem chyba pierwszy raz. I co ciekawe -
    naprawde wielu znajomych zadalo pytanie co sie nie zgadza z tym podanym
    adresem...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2005-10-27 12:23:28
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    On 10/27/2005 12:33 AM, Piotr wrote:

> [...]
    > naprawde wielu znajomych zadalo pytanie co sie nie zgadza z tym podanym

    Ja dostaję zaproszenia na takie strony regularnie - wystarczy nieco
    kupić na ebay'u, by dostać się do grupy targetowej :-)
    "Proszą" o zalogowanie się celem weryfikacji etc. - część linków w
    mailach jest prawdziwa - jak kto mało czujny może się nabrać.

    Pzdr: Witek