  • 1. Data: 2005-10-26 19:26:33
    Temat: Budynek i mozliwosciu BIKu
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    Ostatnio bylem w biurze BIKu skladajac wniosek o raport kredytowy i sie niemile
    zaskoczylem ;) Otoz biuro BIK jest w budynku o kiepskiej jakosci technicznej i
    jak serwery moga trzymac w takim budynku?? Dodatkowo moj raport drukowali ponad
    60minut (taki jest tam standard wg kartki wywieszonej), a ludzi nie bylo przede
    mna. Nie wierze, ze mieli tyle roboty, ze cala Polska rzucila sie po te
    raporty... czyzby to taki wielki problem wpisac PESEL i kliknac drukuj?

    BTW. Jak banki patrza jak w historii jest jeden wpis ze spoznieniem platnosci
    31-90dni ?

    kubakj

  • 2. Data: 2005-10-26 19:35:14
    Temat: Re: Budynek i mozliwosciu BIKu
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > BTW. Jak banki patrza jak w historii jest jeden wpis ze spoznieniem platnosci
    > 31-90dni ?

    Zalezy od tego jaka jest twoja obecna sytuacja i ile chcesz wziasc
    kredytu. Jesli bedziesz na granicy zdolnosci to taki wpis moze cie
    zdyskwalifikowac.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-10-26 20:35:38
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    kubakj wrote:
    > Ostatnio bylem w biurze BIKu skladajac wniosek o raport kredytowy i sie niemile
    > zaskoczylem ;) Otoz biuro BIK jest w budynku o kiepskiej jakosci technicznej i
    Biuro *dla klientów*
> [...]
    > mna. Nie wierze, ze mieli tyle roboty, ze cala Polska rzucila sie po te
    > raporty... czyzby to taki wielki problem wpisac PESEL i kliknac drukuj?
    Podobno (ale nie przytoczę źródła tej informacji) u nas o wiele więcej
    ludzi sie pyta o dane o sobie niż na zgniłym zachodzie.
    KJ

  • 4. Data: 2005-10-27 09:58:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 26 Oct 2005 21:26:33 +0200, "kubakj" <k...@g...pl>
    wrote:

    >Otoz biuro BIK jest w budynku o kiepskiej jakosci technicznej i
    >jak serwery moga trzymac w takim budynku??
    A skad wiesz ze trzymaja w tym wlasnie budynku?

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?

  • 5. Data: 2005-10-27 10:19:20
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > A skad wiesz ze trzymaja w tym wlasnie budynku?
    >
    > WAM
    > --
    > Sylwester 2005!
    > Może nad morze?
    > http://www.nadmorze.pl

    Tak mi powiedzial pracownik BIKu, ktory wydawal mi raport.

  • 6. Data: 2005-10-27 10:50:25
    Od: Trzypion <_555@nie_irc.pl>

    wrote:

> [...]
    >jak serwery moga trzymac w takim budynku?? Dodatkowo moj raport drukowali ponad

    POK BIK-u na Pruszkowskiej to nie centrum obliczeniowe, które jest na
    ul. Sengera "Cichego".
    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Reporterka/II_

  • 7. Data: 2005-10-27 10:50:26
    Od: Trzypion <_555@nie_irc.pl>

    On 27 Oct 2005 12:19:20 +0200, "kubakj" <k...@g...pl>
    wrote:

    >Tak mi powiedzial pracownik BIKu, ktory wydawal mi raport.

    Kłamał.

  • 8. Data: 2005-10-27 18:41:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    wrote:

    >Tak mi powiedzial pracownik BIKu, ktory wydawal mi raport.
    To co mowia pracownicy (dowolnej instytucji) nie zawsze musi byc
    zgodne z prawda. Pracownicy moga nie wiedziec gdzie sa serwery, tym
    bardziej gdzie sa serwery odpowiedzialne za cos o co pytasz, a jesli
    wiedza to... nie powinni Ci tego powiedziec. A najlepiej dla nich
    jakby faktycznie nie wiedzieli :)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!