  • 1. Data: 2003-02-18 08:04:40
    Temat: Centuria - co to jest? Identyfikacja POS'a?
    Od: "Dziad" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Czy wiecie jak zidentyfikować POS który na przysłanym do mnie wyciągu visy
    oznaczony został jako "CENTURIA.SZCZECIN.PL". Jak dotąd na wyciągach
    umieszczana była zawsze prawdziwa lokalizacja miejsca wykonania transakcji
    tym razem Millenium przysłało mi na wyciągu fikcyjny adres internetowy!?

    Żeby było śmieszniej po wizycie w banku okazało się że nie są w stanie podać
    mi lokalizacji tego POS'a, a przecież powinni mieć POS ID i odpowiedni
    słownik?

    Jak zlokalizować POS'a po ID albo takiej fikcyjnej nazwie?

  • 2. Data: 2003-02-18 10:31:37
    Temat: Re: Centuria - co to jest? Identyfikacja POS'a?
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    "CENTURIA" o ile mnie pamięć nie zawodzi to firma zajmująca się
    ubezpieczeniami .
    może płaciłeś za ubezpieczenie ?

    pozdrawiam ,
    darek

  • 3. Data: 2003-02-19 17:33:24
    Od: "Zen / netrunner.pl" <z...@p...net.pl>

    Użytkownik "Dziad" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tym razem Millenium przysłało mi na wyciągu fikcyjny adres internetowy!?

    Pracowalem w Mielenjum 3 lata. Tam nikt na niczym sie nie zna. A tym
    bardziej na identyfikacji POS-a. Ale oczywiscie mozna to zrobic w oddziale
    Mjele.

> [...]
    > słownik?
    >
    > Jak zlokalizować POS'a po ID albo takiej fikcyjnej nazwie?

    A to rzeczywiscie jest serwis Centurii, zajmujacy sie ubezpieczeniami itp.

    pozdrawiam

    --
    zen [at] netrunner.pl
    ://pratchett rulz