    From: "Dziad" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Centuria - co to jest? Identyfikacja POS'a?
    Date: Tue, 18 Feb 2003 08:04:40 +0000 (UTC)

    Witam

    Czy wiecie jak zidentyfikować POS który na przysłanym do mnie wyciągu visy
    oznaczony został jako "CENTURIA.SZCZECIN.PL". Jak dotąd na wyciągach
    umieszczana była zawsze prawdziwa lokalizacja miejsca wykonania transakcji
    tym razem Millenium przysłało mi na wyciągu fikcyjny adres internetowy!?

    Żeby było śmieszniej po wizycie w banku okazało się że nie są w stanie podać
    mi lokalizacji tego POS'a, a przecież powinni mieć POS ID i odpowiedni
    słownik?

    Jak zlokalizować POS'a po ID albo takiej fikcyjnej nazwie?