  • 1. Data: 2003-02-18 03:18:21
    Temat: POSZUKUJĘ KREDYTU NA 4000 ZŁ
    Od: "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl>

    umowa o pracę na czas określony do 2003-12-31 a dalej na czas nieokreślony w
    firmie w której mam urlop bezpłatny. Dochód 2500 brutto kawaler.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-18 05:44:14
    Temat: Re: POSZUKUJĘ KREDYTU NA 4000 ZŁ
    Od: "KSX" <k...@k...prv.pl>

    odnawialny w Lukasie?
    --
    KSX

  • 3. Data: 2003-02-18 05:56:55
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "HALKOMP nowe technologie" <h...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:1Ch4a.5540$AH2.92794@news.chello.at...

    > umowa o pracę na czas określony do 2003-12-31 a dalej na czas nieokreślony
    > firmie w której mam urlop bezpłatny. Dochód 2500 brutto kawaler.

    w kbsa jest kredyt okolicznosciowy oprocentowany 10 %, max. mozna wziac
    5.000 zl na 12 mcy, oplata 50 zl. sama sie do niego przymierzam:)

  • 4. Data: 2003-02-18 09:58:19
    Od: "KSX" <k...@k...prv.pl>

    > w kbsa jest kredyt okolicznosciowy oprocentowany 10 %, max. mozna wziac
    > 5.000 zl na 12 mcy, oplata 50 zl. sama sie do niego przymierzam:)
    jeśli 50 zł to te 10% i jest to płatne z góry to obawiam się, że
    oprocentowanie nie wychodzi na 10% tylko znacznie więcej...

    --
    KSX

  • 5. Data: 2003-02-18 18:15:11
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "KSX" <k...@k...prv.pl> napisał w wiadomości
    > jeśli 50 zł to te 10% i jest to płatne z góry to obawiam się, że
    > oprocentowanie nie wychodzi na 10% tylko znacznie więcej...

    NIE - Z GORY PLACI SIE 50 ZL, procentow nie placi sie z gory, tylko przez
    max. 12 mcy...