  • 1. Data: 2003-07-21 15:57:35
    Temat: Banki sa do d......
    Od: "bombelo" <b...@p...onet.pl>

    Witam

    Od jakiegos czasu czytam te grupe i stwierdzam ze kredyty sa tylko dla
    bogatych

    Mam okazje kupic domek za ok 50K i w remont potrzebne 20K, razem 70k

    Cy sa jakies dostepne kredyty z wkładem własnym na poziomie 5..10% ?

    Wiem ze to na grupie juz to gdzies było ale wybaczcie łącze sie przez modem
    i bardzo prosze o pomoc

    ps Dochody netto moje i mojej dziewczyny 2500 PLN NETTO/mc, wiek ok 25lat,

  • 2. Data: 2003-07-21 17:32:52
    Temat: Re: Banki sa do d......
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "bombelo" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam okazje kupic domek za ok 50K i w remont potrzebne 20K, razem 70k
    >
    > Cy sa jakies dostepne kredyty z wkładem własnym na poziomie 5..10% ?

    kredyty mieszkaniowe zeszły poniżej 7% i są w ofercie większości banków.