    From: x...@o...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Centralny Rejestr Kredytobiorców
    Date: 22 Apr 2003 19:20:50 +0200

    Bank przy próbie wzięcia kredytu oznajmił, że mój ojciec jest na "czarnej
    liście" w tym rejestrze bo podobno żerował kredyt, który obecnie jest w
    grupie "nieściągalnych" tzn., że nie mogą już wyegzekwować spłaty. Najlepsze
    jest to, że mój ojciec nigdy nie otrzymał żadnego pisma o niespłacanym
    kredycie, nikt nie siadł na jego poborach i nikt nie kontaktował się w tej
    sprawie. Bank mówi, że nie wie co to za kredyt bo nie ma dostępu do danych.
    Gdzie dochodzić swoich praw ewentualnie gdzie dowiedzieć się co to za kredyt!
    Przecież szlak człowieka trafia. Nikt nic nie wie ale kredytu nie dadzą.Pomocy!