    From: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Casus BZ WBK SA
    Date: Fri, 8 Feb 2002 18:06:29 +0100

    Bank Zachodni WBK S.A.
    Centrum Wsparcia Operacyjnego
    Skr. poczt. 76, 60-988 Poznań 15
    telefon (061) 856 53 26
    fax (O 61) 8565364

    Poznań, 30 stycznia 2002 r.

    SZANOWNY PAN
    Szanowny Panie,

    Pragnę podziękować Panu za zainteresowanie ofertą Banku Zachodniego WBK S.A.
    złożenie wniosku o przyznanie karty kredytowej BZ WBK VISA Classic.
    Dołożyliśmy wszelkich
    starań, aby poddać dane zawarte we wniosku dokładnej i obiektywnej analizie.

    Z przykrością muszę jednak poinformować, że w chwili obecnej nie możemy
    przyznać
    Panu karty kredytowej.

    Zachęcam Pana do ponownego złożenia wniosku o wydanie karty kredytowej za 6
    miesięcy.

    Z poważaniem

    Dorota Brzoza
    Manager ds. Obsługi i Reklamacji

    Bank Zachodni WBK S.A. jest członkiem Allied Irish Banks Group

    -
    Taką to odpowiedź dostał posiadacz jednej z pierwszych w Polsce kart VISA
    Classic (PeKaO SA) i wlasciciel kart EC/MC Partner z limitem 5.000,-, klient
    specjalny w PKO BP SA z limitem kretydowym na ROR 37.000,- i kartą VISA z
    limitem kredytowym 12.500,-.

    Chyba połącznie z BZ nie wyszło WBK na dobrze. Albo niezbyt dokładnie i
    obiektywnie analizują dane albo analizują niewłaściwe dane.

    Co polecacie jako konkurencyjny produkt, bowiem klientem BZ WBK SA już na
    pewno nie zostanę. Jeżeli nie chcą na mnie zarabiać to już nie moja wina.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl