  • 1. Data: 2004-07-23 15:48:40
    Temat: Cashback - Nowa usługa BZ WBK i CardPoint S.A.
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Cashback jest nową usługą na rynku polskim, wdrożoną przez Bank Zachodni WBK
    i CardPoint S.A., polegającą na możliwości wypłaty gotówki kartą Visa
    Electron lub Maestro w terminalach POS obsługiwanych przez CardPoint S.A.

    Swój sukces na świecie Cashback zawdzięcza z całą pewnością prostym i jasnym
    zasadom oraz korzyściom jakie daje wszystkim stronom. Dla klienta jest
    przede wszystkim rozszerzeniem liczby punktów, w których może dokonać
    wypłaty gotówki, stwarza możliwość pobierania częściej, niewielkich kwot
    pieniędzy. Największą popularność zyskał wśród mieszkańców Stanów
    Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5952

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-07-23 16:04:58
    Temat: Re: Cashback - Nowa usługa BZ WBK i CardPoint S.A.
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

    Wszystko super - tylko dlaczego nie można tego zrobić z kredytówki?
    Więc jak dla mnie o kant czegoś miekkiego potłuc.

    Piotr Wójtowicz

  • 3. Data: 2004-07-23 17:07:48
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Wszystko super - tylko dlaczego nie można tego zrobić z kredytówki?
    > Więc jak dla mnie o kant czegoś miekkiego potłuc.

    gotowka z kredytowki? moze jeszcze bez %%?
    ja tez poprosze ;-)

    kursor

  • 4. Data: 2004-07-23 17:57:52
    Od: "Piotr Wójtowicz" <p...@o...pl>

    > gotowka z kredytowki? moze jeszcze bez %%?
    > ja tez poprosze ;-)

    A jaki problem - wystarczy mieszakc jeden ocean bardziej na zachod.

    Piotr Wójtowicz

  • 5. Data: 2004-07-23 17:58:00
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Cashback jest nową usługą

    cholernie ;) w cywilizowanym swiecie istnieje od dawna

    > na rynku polskim

    a to prawda

    > wdrożoną przez Bank Zachodni WBK i CardPoint S.A.,

    tylko czemu tak pozno i ZTCP tylko(?) przez nich ?

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 6. Data: 2004-07-23 18:21:03
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Cashback jest nową usługą na rynku polskim, wdrożoną przez Bank
    > Zachodni WBK i CardPoint S.A.,

    z ulotki na strone BZWBK wyczytałem, że chwilowo (do 31 XII 2004)
    Prowizja za usługę wynosi 0 zł*.

    A potem zobaczymy :-)

    *** blad ***

  • 7. Data: 2004-07-23 18:58:00
    Od: "krab" <k...@k...pl_____>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości
    > Adres zwrotny został zakodowany algorytmem rot13

    chyba rot-FL :-)

    no a zeby bylo cos-koliwk w temacie - to jesli za owym 2-im czy innym
    oceanem zarabia sie OD 5 dolcow w zwyz, to oczywiscie nie musi sie zwrazac
    uwagi na jakies 1 czy 2 dolarowe obciazenie, jesli jednak 3 dolce - to
    maksymalna dzienna stawka wyzywienia większości społeczeństwa - to chyba nie
    dziwi nikogo fakt, ze jest to conajmniej pionierska usluga,
    uslugi bankowe sa w polsce bardzo rozwiniete, jesli wziasc pod uwage
    stosunek ceny - do zarobkow, wrecz czasami dziwie sie, ze az tak daleko
    jesteśmy do przodu
    :-)

  • 8. Data: 2004-07-23 20:21:48
    Od: "Daniel M.J." <q...@c...pbz>

    Użytkownik "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl> napisał w wiadomości
    > gotowka z kredytowki? moze jeszcze bez %%?
    > ja tez poprosze ;-)

    Prosze bardzo:
    http://www.raiffeisen.pl/38b2cbe77599ea3a9608967bb4c
    ac7b4

    Daniel

    --
    Marlin: Moj syn zostal zabrany przez tych nurkow...
    Chum: Ludzie. Uwazaja, ze wszystko nalezy do nich.

  • 9. Data: 2004-07-23 20:33:24
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > A jaki problem - wystarczy mieszakc jeden ocean bardziej na zachod.

    chcesz powiedziec, ze pobranie gotowki z KK
    za oceanem nie jest oprocentowane od dnia jej pobrania?
    fju, fju piekny kraj

    kursor

  • 10. Data: 2004-07-23 20:38:39
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Prosze bardzo:
    > http://www.raiffeisen.pl/38b2cbe77599ea3a9608967bb4c
    ac7b4

    cos mi sie nie laduje Raffi :-(
    myslisz o prowizji za wyplate z wlasnego bankomatu
    czy moze chcesz powiedziec, ze gotowka pobrana z KK jest w Raffim
    nieoprocentowana?
    jezeli jedno i drugie to jutro biegne zlozyc wniosek...

    kursor