  • 1. Data: 2004-07-23 15:48:03
    Temat: Pekao SA obsługuje budżet Warszawy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Przedstawiciele Zarządu Miasta Stołecznego Warszawy i Banku Pekao SA
    podpisali umowę dotyczącą kompleksowej obsługi bankowej miasta. Obsługa
    obejmie budżet miasta, rachunki wszystkich osiemnastu dzielnic oraz
    jednostek organizacyjnych.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5937

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 2. Data: 2004-07-23 17:13:50
    Temat: Re: Pekao SA obsługuje budżet Warszawy
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    bo pko sa nadaje sie najbardziej do marnotrawienia pieniedzy miasta.

    --

    j...@p...pl
    GG: 207344

  • 3. Data: 2004-07-24 12:08:19
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

    > bo pko sa nadaje sie najbardziej do marnotrawienia pieniedzy miasta.

    wiesz jakie sa warunki obslugi, ze tak twierdzisz??

  • 4. Data: 2004-07-26 06:57:19
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Tomash wrote:

    > wiesz jakie sa warunki obslugi, ze tak twierdzisz??

    nie trzeba znac warunkow, ten bank do niczego innego sie nie nadaje :-)

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie