  • 1. Data: 2003-12-25 20:22:03
    Temat: CITY BANK - bank naciągaczy
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    Mam kartę MASTER CARD w CITY BANKU i kilka razy wybierałem gotówkę z bankomatu.
    Poza regulaminową opłata 3,5 procenta pobierają jeszcze jakieś dodatkowe
    procenty, a na pytanie jak można uniknąć pobierania tych procentów nikt nie
    potrafił odpowiedzieć, natomiast naliczają i nie interesuje ich opinia
    klientów. Wszystkim, którzy jeszcze nie założyli konta radzę omijajcie CITY
    BANK. Jest to chyba obecnie za duża instytucja i przestało im zależeć na
    kliencie. Liczy sie wyłącznie ilość a nie jakość, ja w najbliższym czasie
    zmieniam bank. Nie chcę mieć nic wspólnego z naciągaczami.

  • 2. Data: 2003-12-25 20:31:42
    Temat: Re: CITY BANK - bank naciągaczy
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-25 21:22, Użytkownik Zbyszek napisał:

    > Mam kartę MASTER CARD w CITY BANKU

    Nie masz.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 3. Data: 2003-12-25 20:36:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Nie ma takiego banku.

    MJ

  • 4. Data: 2003-12-25 20:50:37
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Prawdopodobnie masz kartę kredytową, a "ten model tak ma" i to w większości
    banków. Pieniądze wybiera się kartami debetowymi.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 5. Data: 2003-12-26 14:45:47
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska)

    Swego czasu CITY oferowalo kredyty na telefon.... Moj skorzystal z ich
    oferty i zlozyl wniosek. Po dwoch tygodniach dostal odmowe udzielenia
    kredytu, ale jakiez bylo nasze zdumienie, kiedy po dwoch miesiacach
    okazalo sie, ze CITY zalozylo konto mojemu mezowi i zada teraz odsetek i
    oplat za zalozenie konta i utrzymywanie tego konta.... A kwota nie jest
    mala, jak dla nas, bo 49 zl miesiecznie za utrzymywanie konta...
    Na razie oddalismy sprawe do sadu, ale ciagnie sie juz prawie dwa lata,
    a sad nie wyznaczyl jeszcze terminu pierwszej rozprawy...
    Maja jeszcze dwa miesiace na to - jak cos sie wydarzy -dam Wam znac...
    Swiateczne Zyczenia dla wszystkich:)
    A.

  • 6. Data: 2003-12-26 14:58:13
    Od: j...@p...onet.pl

    > Mam kartę MASTER CARD w CITY BANKU i kilka razy wybierałem gotówkę z
    bankomatu.

    Dawno sie tak nie ubawilem :D Banki powinny byc dla wybranych ludzi :)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-12-26 20:01:29
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 26 Dec 2003 15:45:47 +0100, c...@g...pl (Agnieszka
    Sliwowska) wrote:

    >Swego czasu CITY oferowalo kredyty na telefon.... Moj skorzystal z ich
    CITY nigdy takowych nie oferowało.

    --
    ___________ (R)

  • 8. Data: 2003-12-26 21:20:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2003-12-26 15:45, Użytkownik Agnieszka Sliwowska napisał:
    > Swego czasu CITY oferowalo kredyty na telefon....

    Nigdy.

    > Moj skorzystal z ich

    Kto?

    > oferty i zlozyl wniosek. Po dwoch tygodniach dostal odmowe udzielenia
    > kredytu, ale jakiez bylo nasze zdumienie, kiedy po dwoch miesiacach
    > okazalo sie, ze CITY zalozylo konto mojemu mezowi

    Na jakiej podstawie?

    > i zada teraz odsetek i
    > oplat za zalozenie konta i utrzymywanie tego konta....

    :-)

    > A kwota nie jest
    > mala, jak dla nas, bo 49 zl miesiecznie za utrzymywanie konta...

    Jakie to konto?

  • 9. Data: 2003-12-26 23:22:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska) writes:

> [...]
    > oplat za zalozenie konta i utrzymywanie tego konta.... A kwota nie jest
    > mala, jak dla nas, bo 49 zl miesiecznie za utrzymywanie konta...

    Blad - po co? Przeciez nie mieliscie zadnego roszczenia do banku?
    Nalezalo poczekac na ich ruch.

    Swoja droga, 49 zl miesiecznie za samo konto to chyba z obsluga kasowa
    w domu w ciagu 30 minut od telefonu?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 10. Data: 2003-12-27 00:15:09
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    26 Dec 2003 15:58:13 +0100, na pl.biznes.banki, j...@p...onet.pl
    napisał(a):

    > bankomatu.
    >
    > Dawno sie tak nie ubawilem :D Banki powinny byc dla wybranych ludzi :)

    Mógłbyś wyjaśnić, co w tym śmiesznego?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj