  • 1. Data: 2003-12-25 13:45:24
    Temat: inteligo czy mbank???
    Od: "miro" <m...@w...pl>

    witam
    mam zamiar sobie zlozyc konto w banku internetowym co byscie mi polecili
    zarabiam 800 zl miesiecznie chem zeby koszty utrzymania konta byly jak
    najnizsze a takze zeby nie bylo problemow z wyplacaniem pieniedzy z
    bankomatow co poleciacie??
    pozdrawia
    miro

  • 2. Data: 2003-12-25 13:55:33
    Temat: Re: inteligo czy mbank???
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > zarabiam 800 zl miesiecznie chem zeby koszty utrzymania konta byly jak
    > najnizsze a takze zeby nie bylo problemow z wyplacaniem pieniedzy z

    inteligo...

    pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat!
    michal

  • 3. Data: 2003-12-25 13:58:40
    Od: "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl>

    Użytkownik "miro" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zarabiam 800 zl miesiecznie chem zeby koszty utrzymania konta byly jak
    > najnizsze a takze zeby nie bylo problemow z wyplacaniem pieniedzy z

    Jeżeli koszty mają być minimalne to mBank (0zł), bo w Inteligo płaci się za
    kartę. Ale tylko pod warunkiem że masz blisko bankomat Euronetu (lub
    bankomat innej sieci która już niedługo dla mBanku będzie drugą po Euronecie
    siecią bezprowizyjną, niestety na razie nie wiadomo która to sieć). Jeżeli
    masz daleko do Euronetu to Inteligo. A moim zdaniem załóż obydwa, popróbuj
    jak się sprawdzają i po roku zamknij to którego już nie będziesz
    potrzebował.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 4. Data: 2003-12-25 14:52:37
    Od: "sun" <m...@p...onet.pl>

    witam,
    posiadam konto tylko w mBanku wraz z linią kredytową w koncie i jestem bardzo
    zadowolona, ale nie da się ukryć że póki co jest niewiele bankomatów, ale
    powstają mKioski.
    bądźmy dobrej myśli na Nowy Rok:)
    Wesołych Świąt!!

  • 5. Data: 2003-12-25 20:05:30
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Thu, 25 Dec 2003 14:45:24 +0100, na pl.biznes.banki, miro napisał(a):

> [...]
    > zarabiam 800 zl miesiecznie chem zeby koszty utrzymania konta byly jak
    > najnizsze a takze zeby nie bylo problemow z wyplacaniem pieniedzy z

    Jeśli w pobliżu masz bankomat Euronetu, to mBank. Założenie konta to
    jest trochę droga cierniowa i do uzyskania pełnej funkcjonalności konta
    (czyli możliwości robienia przelewów i podejmowania gotówki) trwa ok.
    miesiąca, ale potem już idzie gładko, masz za darmo prowadzenie,
    przelewy i bankomaty Euronetu.
    W Inteligo jeśli srednie miesięczne saldo na koncie spadnie Ci poniżej
    bodajże 100 zł, to płacisz prowizję za prowadzenie rachunku. Karta Visa
    też coś tam kosztuje.
    Jeśli w pobliżu nie masz bankomatów Euronetu, to możesz rozważyć ofertę
    VW-banku (http://www.vwbankdirect.pl/) - AFAIK też wszystko jest za
    darmo, za wyjątkiem wypłat z bankomatu kwot mniejszych niż 400 zł.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 6. Data: 2003-12-25 20:21:29
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Thu, 25 Dec 2003 14:55:33 +0100, na pl.biznes.banki, Michał napisał(a):

    > inteligo...

    Jaasne... A bank mu policzy po 5 zł miesięcznie za prowadzenie i jeszcze
    dodatkowo za przelewy :-/

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 7. Data: 2003-12-25 22:05:26
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Krzysztof K. Maj pisze:
    >Karta Visa też coś tam kosztuje.

    0,99zł/mieś.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 8. Data: 2003-12-26 10:19:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org> napisał w
    wiadomości news:ago6all8qt8o$.16cghmrzvubl1.dlg@40tude.net...

    I tu wyciales zwrot "zeby nie bylo problemow z wyplacaniem pieniedzy z
    bankomatow", coby pasowalo do twojej tezy...;-)

    > Jaasne... A bank mu policzy po 5 zł miesięcznie za prowadzenie i jeszcze
    > dodatkowo za przelewy :-/

    A dlaczego inteligo ma policzyc za prowadzenie skoro on zarabia 800zl
    miesiecznie? Przy normalnym uzytkowaniu oznacza to srednie saldo ok.
    300-400zl na miesiac i brak oplaty za prowadzenie.
    O koszty przelewow nie pytal. Przy takich zarobkach wielu przelewow raczej
    bym sie nie spodziewal wiec 0,99zl/szt jest pewnie mniejszym problemem niz
    mBankowa prowizja od wyplaty z obcego bankomatu.
    Ale faktycznie, moglby podac gdzie mieszka/pracuje/czesto bywa...

    --
    Pozdrowienia

  • 9. Data: 2003-12-26 14:49:45
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    > Jaasne... A bank mu policzy po 5 zł miesięcznie za prowadzenie i jeszcze
    > dodatkowo za przelewy :-/

    A czy miro powiedzial ze bedzie mial saldo <100zl?? ;-)

    pzdr,
    michal

  • 10. Data: 2003-12-27 00:04:59
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    Fri, 26 Dec 2003 11:19:53 +0100, na pl.biznes.banki, Slawek Kos
    napisał(a):

    > I tu wyciales zwrot "zeby nie bylo problemow z wyplacaniem pieniedzy z
    > bankomatow", coby pasowalo do twojej tezy...;-)

    Wiesz, ja jeden bankomat Euronetu mam 200 m od domu, drugi - 400 m, więc
    problemy z wypłacaniem pieniędzy są dla mnie tematem dość abstrakcyjnym
    :)

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj