  • 11. Data: 2017-08-06 17:59:45
    Temat: Re: CHF
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    wp%C5%82yn%C4%85%C
    %C3%B3w/ar-AApiL5D

    > Samo uzależnienie pomocy od stopy życiowej mi się nie podoba. Co ma
    > status materialy ofiary do stwierdzenia legalności działania banków?

    Nic, ale kogo to obchodzi...
    Czy ktos tu jeszcze zajmuje sie łamaniem prawa czy chodzi tylko o to zeby
    jakos udawać ze sie wywiazało z obietnic wyborczych?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy

  • 12. Data: 2017-08-06 18:23:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-06 o 17:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > To była moralność maszyny do pisania i czcionki o równej szerokości.
    > Natomiast przy czcionce o zmiennej szerokości, znaki przestankowe maja tendencję do
    zlewania się z ostatnią literą.

    Może napisz jaka czcionka, w jakim programie i na jakim monitorze.

    Robię w tekście już 17 lat i mi się nie zlewa :-)

    A jak nawet program za kupę szmalu (np. Adobe Acrobat) ma problemy z
    wyświetlaniem to nie jest to powód do wstawiania spacji.

  • 13. Data: 2017-08-06 18:55:03
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    U mnie na przykład dwie literki ii często wywołują interferencje (jakby coś żółtego
    między nimi).

    -----

  • 14. Data: 2017-08-06 19:34:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-06 o 18:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > U mnie na przykład dwie literki ii często wywołują interferencje (jakby coś żółtego
    między nimi).

    Podaj czym i na czym wyświetlasz.

  • 15. Data: 2017-08-07 02:13:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "z" 59874295$0$649$6...@n...neostrada.pl

    > Robię w tekście już 17 lat i mi się nie zlewa :-)

    Litery ff i fi zlewają się czasami.
    Takoż z kreską w literze t itd...
    Zowie się to ligaturą.

  • 16. Data: 2017-08-07 07:33:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 6 Aug 2017 13:34:45 +0200, Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > Samo uzależnienie pomocy od stopy życiowej mi się nie podoba. Co ma
    > status materialy ofiary do stwierdzenia legalności działania banków?

    Chyba pomyliles dwie rzeczy - nikt tu nie neguje legalnosci bankow, to
    tylko pomoc dla obywateli w trudnej sytuacji.
    Pomoc wprowadzona jeszcze dla Tuska, w formie pozyczki,
    tylko obecny prezydent widzi, ze nieudzielana.

    Z czego nawiasem mowiac mozna wnioskowac, ze frankowicze sobie radza,
    a banki dobrze oszacowaly ich zdolnosc kredytowa :-)

    > Banki działają w Polsce,gdzie walutą jest złoty. Jeśli sobie zaczęły
    > nawet odnosić wartości do CHF, to przede wszystkim powinna to być
    > wartość urzędowa. Czyli w pierwszej kolejności nakazał bym przeliczenie
    > wg kursu NBP całego zobowiązania. Bo ludzie dostawali to i oddawali w
    > złotówkach. To by pozbawiło banki dochodu z nieuczciwej części tych umów.

    To ponoc weszlo w poprzedniej ustawie. Weszlo ?

    > Do tego nawet niespecjalnie trzeba jakieś straszne ustawy stosować, bo
    > spokojnie da się ów obowiązek wywieść z kodeksu cywilnego.

    No, w umowie byla wpisana inna formula i obie strony sie zgodzily.
    Dopoki bank nie podniosl jakos rażąco spreadu, to nie wiem czy sie da
    wywiesc.

    J.

  • 17. Data: 2017-08-07 08:12:29
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-07 o 07:33, J.F. pisze:

    > No, w umowie byla wpisana inna formula i obie strony sie zgodzily.
    > Dopoki bank nie podniosl jakos rażąco spreadu, to nie wiem czy sie da
    > wywiesc.

    Znowu zaczynacie mącić.
    Tu trzeba się opierać na zapisach polskiego prawa bankowego łącznie z
    wykazem klauzul niedozwolonych.
    Kodeks cywilny nie ma nic do rzeczy.
    Sedno sprawy polega na złamaniu przez banki prawa.
    I teraz albo przejdziemy nad tym do porządku dziennego i będzie bredzić
    że widziały gały co podpisywały a jutro możemy dojść do wniosku że
    kradzież do tysiąca zł to nie kradzież a jeden nóż w brzuchu to jeszcze
    nie próba zabójstwa...
    albo zaczniemy w końcu przestrzegać obowiązujących przepisów i
    zaprzestaniemy falandyzowania prawa pod naciskiem banksterki.

    PS. A frankowicze byli pazerni, chciwi, niemądrzy, nierozgarnięci...
    Za to się jeszcze nie karze :-)

  • 18. Data: 2017-08-07 12:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż n...@d...spamerow ...

    > U mnie na przykład dwie literki ii często wywołują interferencje
    > (jakby coś żółtego między nimi).

    No to trzeba coś zmienić:
    larte, monitor, program a moze po prostu zestaw kolorów?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 19. Data: 2017-08-07 14:45:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Znowu zaczynacie mącić.
    >Tu trzeba się opierać na zapisach polskiego prawa bankowego łącznie z
    >wykazem klauzul niedozwolonych.
    >Kodeks cywilny nie ma nic do rzeczy.

    Ale w chwili podpisywania umowy takich klauzul jeszcze nie bylo.
    I mamy problem nr 1.

    >albo zaczniemy w końcu przestrzegać obowiązujących przepisów i
    >zaprzestaniemy falandyzowania prawa pod naciskiem banksterki.

    Falandyzowanie znow w modzie.
    Ale powtorze - jakos nikt nie narzekal na to rzekome falandyzowanie,
    poki frank nie poszedl w gore :-)

    J.

  • 20. Data: 2017-08-07 14:52:54

    W dniu 2017-08-07 o 14:45, J.F. pisze:
    > Ale powtorze - jakos nikt nie narzekal na to rzekome falandyzowanie,
    > poki frank nie poszedl w gore :-)

    Bo banki wywiązywały się ze swoich obietnic. Tu nie trzeba żadnego
    psychologa. Każdy gimnazjalista Ci wytłumaczy dlaczego nikt nie narzekał :-)

    Z drugiej strony to jeszcze gorzej świadczy o nadzorze bankowym.