  • 1. Data: 2005-12-08 22:00:56
    Temat: Brytyjskie banki: Czy na starcie 400f debetu?
    Od: "Skibbbi" <a...@r...pl>

    Czy to prawda, że Polakowi bez poświadczenia zameldowania i zaświadczenia
    nie chcą otworzyć rachunku w GB? I czy jest to spowodowane tym, że
    zwyczajowo banki w GB na starcie dają kartę kredytową z limitem 400 funtów?

    Pozdrowienia
    Krzys

  • 2. Data: 2005-12-08 22:02:44
    Temat: Re: Brytyjskie banki: Czy na starcie 400f debetu?
    Od: Maciej Wójcik <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl>

    > Czy to prawda, że Polakowi bez poświadczenia zameldowania i zaświadczenia
    > nie chcą otworzyć rachunku w GB? I czy jest to spowodowane tym, że
    Prawda i nieprawda. W UK nie mam obowiązku meldunkowego o ile pamiętam. A
    konta otworzyć faktycznie nie chcą, chociaż czasem się udaje.

    > zwyczajowo banki w GB na starcie dają kartę kredytową z limitem 400
    > funtów?
    Nieprawda.
    --
    Pozdrawiam,
    Maciej Wójcik

  • 3. Data: 2005-12-08 22:09:29
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:4398ad81$1@news.home.net.pl...
    > Prawda i nieprawda. W UK nie mam obowiązku meldunkowego o ile pamiętam. A
    > konta otworzyć faktycznie nie chcą, chociaż czasem się udaje.

    Konta otwieraja i to bez problemu. Trzeba przyniesc rachnek za 3 miesiace na
    twoje nazwisko i adres i zaraz otworza. Mi wystarczyl rachunek za telefon.
    Co do tej karty to Ja startowalem tylko do Electrona bo on jest tutaj wg
    mnie wystarczajacy.

  • 4. Data: 2005-12-09 01:46:41
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <dnaaeo$9hf$1@news.onet.pl>,
    "Skibbbi" <a...@r...pl> wrote:

    > Czy to prawda, że Polakowi bez poświadczenia zameldowania i zaświadczenia
    > nie chcą otworzyć rachunku w GB?

    Chyba nie chodzi o Polakow, tylko o nie-rezydentow.

    TA

  • 5. Data: 2005-12-09 05:53:37
    Od: "D" <a...@s...opazsqsyhd.gdgdry.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]
    tak, trzeba miec poswiadczenie adresu
    jednak kolezance pomogl pracodawca, ktory napisal list referencyjny do banku
    ktor obslugiwal firme i otworzono jej podstawowe konto

  • 6. Data: 2005-12-09 14:25:54
    Od: "yoyco" <y...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Wójcik" <wmaciej@.N.O.post.S.P.A.M.pl> napisał w
    wiadomości news:4398ad81$1@news.home.net.pl...

    Wystarczy oświadczenie jak przyzwoicie wyglądasz w barklejs bank

    jkolina

  • 7. Data: 2005-12-09 15:57:13
    Od: "yoyco" <y...@o...pl>

    >Wystarczy oświadczenie jak przyzwoicie wyglądasz w barklejs bank
    >
    >jkolina

    Pszepraszam, ze psze takie żeczy, al e po prostu taka jusz głupa jestem
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl