  • 1. Data: 2005-12-08 19:40:13
    Temat: mBank - konserwacja
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    To w sumie dość częsta rzecz (konserwacja w mBank),
    jednak teraz:

    W poniedziałek, 12 grudnia br., od 5:00 do 6:00
    nastąpi przerwa w dostępie do systemu mBanku przez
    Internet, telefon, SMS, WAP i mSIM.

    i teraz chyba najważniejsze zdanie:
    " Nie będą także autoryzowane transakcje kartowe. "

    Może się mylę, ale trochę kijowa godzina - wtedy najczęściej
    ludzie jadą na cały tydzień do pracy, tankują paliwo, etc. ...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2005-12-08 19:49:53
    Temat: Re: mBank - konserwacja
    Od: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>

> [...]
    >
    > Może się mylę, ale trochę kijowa godzina - wtedy najczęściej
    > ludzie jadą na cały tydzień do pracy, tankują paliwo, etc. ...

    O ile to potrwa godzinę, bo IMHO raczej krócej. Jeśli się nie mylę, to
    jednorazowo wciągną do systemu zgłaszających się do testów haseł sms-owych i
    na tym zabawa się skończy. Nie musi to trwać pełną godzinę.