  • 1. Data: 2005-12-08 21:49:23
    Temat: Citibank + subkonto w funtach - czy ktoś ma opinie?
    Od: "Skibbbi" <a...@r...pl>

    Rozmawiałem przed chwilą z Citibankiem i sytuacja wygląda bardzo obiecująco.
    Mają brytyjski bezpłatny numer więc nie będzie kosztów w razie załatwień
    przebywając w GB? Ponoć Citi brytyjski ma dużo bankomatów i wypłata gotówki
    z nich jest bezpłatna? Tylko brać ;)

    A jak to wygląda naprawdę. Czy ktoś korzysta z takiego rozwiązania jak konto
    w Citi i subkonto w funtach. Czy nie ma problemów z realizowaniem
    brytyjskich czeków od pracodawcy? Czy nie ma problemów technicznych z
    przelewami od Brytyjskich pracodawców? Jak wygląda korzystanie z karty Citi
    w GB?

    Pzdr
    Krzys

  • 2. Data: 2005-12-08 22:07:45
    Temat: Re: Citibank + subkonto w funtach - czy ktoś ma opinie?
    Od: "XYZ" <x...@x...wp.pl>

    Użytkownik "Skibbbi" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > brytyjskich czeków od pracodawcy? Czy nie ma problemów technicznych z
    > przelewami od Brytyjskich pracodawców? Jak wygląda korzystanie z karty

    A wiec.

    Maja armowy numer z GB do CiTi w Polsce ale to numer 0800... i niewiem czy
    jest tak calkiem darmowy czy czasem niema na niego jakiejs malej oplaty.
    Bankomaty sa owszem darmowe ale w calym Londynie jest ich chyba tylko 3 albo
    4. Rzeczywiscie sa darmowe i to na plus CiTi.
    Co do podwania tego konta brytyjskiemu pracodawcy to niewiem bo Ja tylko
    wyplacam kase z karty.

    Placenie nia niema sensu bo wyplaty w bankomatach sa w GBP ale ja chcesz
    zaplacic Maestro to juz sciaga z PLN i GBP nie rucha :)

    Wg mnie warto ale trzeba placic za prowadzenie rachunku jakies 7-8 PLN.

  • 3. Data: 2005-12-09 10:17:29
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>

    > Maja armowy numer z GB do CiTi w Polsce ale to numer 0800... i niewiem czy
    > jest tak calkiem darmowy czy czasem niema na niego jakiejs malej oplaty.
    jest całkowicie za darmo, dzwonić mozna tylko z telefonów stacjonarnych (nie
    z komórek)

  • 4. Data: 2005-12-09 23:28:47
    Od: "Skibbbi" <a...@r...pl>

    > Bankomaty sa owszem darmowe ale w calym Londynie jest ich chyba tylko 3
    > albo 4. Rzeczywiscie sa darmowe i to na plus CiTi.

    Sprawdziłem są cztery odziały w Londynie. I pewnie tylko w tych oddziałach
    mają swoje bankomaty :(

    Krzys