  • 11. Data: 2007-01-02 20:11:04
    Temat: Re: Brawo, banki!
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A jak nazwiesz kupowanie mieszkania za 1-2 mln zł?
    > Zestaw cenę ze słowem "mieszkanie" i zastanów się. :)

    dla jednych mieszkanie = 25m2, a dla innych zaczyna sie od 300m2

    np. w Wawie apartamentowiec obok metra Marymont, mieszkania po 1 mln
    euro sprzedaly sie na pniu ;-))

  • 12. Data: 2007-01-02 21:52:32
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    WITAM!

    Jak pokazała sytuacja sprzed kilku lat mieszkania potrafią też
    tanieć. Jak ktoś kupuje mieszkanie w jakiejś zwariowanej cenie to
    może i nie straci - dobra lokalizacja - a może i umoczyć.

    A propos, mieszkania daleko za miastem. Można i tak, ale siedz 3
    godziny w aucie /w obie strony/. Policzmy 3h dojazd + 8-9 h pracy = ok.
    12 h. Mocno niefajne. Racja - wziąć kredyt na 40 lub dłużej -
    można się psychicznie wykończyć. I tak źle i tak niedobrze. Wybór
    między dżumą a cholerą.

    Wracjąc do cen. Nie może być tak że nie w nieskonczność nie
    będzie miejscowych planów zagosp. przestrzennego i że władze
    będzie tępić ludzi którzy chcą budować. Ten kto coś budował
    temu nie muszę tłumaczyć.

    Mamy teraz spekulację. Podobno inwestorzy z zagranicy kupują hurtem
    nieszkania. Jak wpadną na pomysł realizowania /spiniężania/ zysków
    to.... :-)

    pozdawiam - MARIO

    P.S. Nie ma to jak własny dom /wiem NTG :-) /

  • 13. Data: 2007-01-04 00:15:12
    Temat: Re: Brawo, banki! / lekko ot
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Hants <hants@cut_itvp.pl> wrote:
    > Krytykowac mozna za to rzad, ktory daje bankom wspaniale mozliwosci
    > zarobkowania przez nastepne kilkadziesiat lat. Zamiast stworzyc cos w stylu
    > RFN-owskiego programu wspierania budownictwa (jak to mialo miejsce po 2
    > wojnie swiatowej, a efekty widac do dzis.) latwiej jest obiecywac trzy
    > miliony mieszkan..

    To był skrót myślowy, chodziło o mieszkania po trzy miliony.

    p.

  • 14. Data: 2007-01-04 05:04:22
    Od: "T.F." <t...@u...gazeta.pl>

    "Mithos" ...

    > A nowe budynki buduja sie daleko do centrum (vide miasteczko Wilanow)
    > i czas dojazdu bedzie podobny do tego co sie dojezdza z jakichs
    > mniejszych miejscowosci kolo Warszawy.

    Co za bzdury.

    --
    T.F.