  • 1. Data: 2007-01-01 11:25:45
    Temat: kk citi
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    witam,

    czy z kk citi mastercard moge zlozyc zlecenie stale, np. za komorke w
    plusie chcialbym zeby mi automatycznie obciazali karte?? jest to
    mozliwe, bo w FAQ na stronie citi jest napisane, ze nie jest mozliwe
    zlecenie stalego zlecenie, ale czy to cos innego czy to samo??

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-01 12:24:55
    Temat: Re: kk citi
    Od: "Arek R." <a...@a...pl>

    szogun11 napisał(a):
> [...]
    > mozliwe, bo w FAQ na stronie citi jest napisane, ze nie jest mozliwe
    > zlecenie stalego zlecenie, ale czy to cos innego czy to samo??
    to o czym piszesz to polecenie zapłaty

    P. Arek

  • 3. Data: 2007-01-01 12:35:04
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    Arek R. napisał(a):

    > to o czym piszesz to polecenie zapłaty
    >
    > P. Arek

    nic z tego nie rozumiem czy takie cos moge zrobic na karcie citi
    http://www.plusgsm.pl/oplaty/formy_platnosci/zleceni
    e_stale_z_karty_kredytowej/
    ??

  • 4. Data: 2007-01-01 12:38:33
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    szogun11 <s...@w...pl> napisał(a):

    czy takie cos moge zrobic na karcie citi
    > http://www.plusgsm.pl/oplaty/formy_platnosci/zleceni
    e_stale_z_karty_kredytowej/
    > ??
    TAK

    pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2007-01-01 12:43:14
    Od: szogun11 <s...@w...pl>

    Marcin Dominiak napisał(a):
    > szogun11 <s...@w...pl> napisał(a):
    >
    > czy takie cos moge zrobic na karcie citi
> [...]

    a czy karty mbanku tez maja ta mozliwosc??

  • 6. Data: 2007-01-01 13:34:51
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    szogun11 napisał(a):
    >>> http://www.plusgsm.pl/oplaty/formy_platnosci/zleceni
    e_stale_z_karty_kredytowej/
    > a czy karty mbanku tez maja ta mozliwosc??
    Teoretycznie tak. Przynajmniej tak twierdzi Orange (zakladam ze
    orange/plus maja podobne formalnosci jesli chodzi o platnosc karta). W
    praktyce - przetestujemy, jakis czas temu zlozylem dyspozycje w orange'u
    zobaczymy czy mbank to przyjmie
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-01-01 19:06:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    badzio napisał(a):

> [...]
    > orange/plus maja podobne formalnosci jesli chodzi o platnosc karta). W
    > praktyce - przetestujemy, jakis czas temu zlozylem dyspozycje w orange'u

    Ale co mBank ma tu do przyjmowania? To jest normalne obciążenie karty
    bez jej fizycznej obecności. Możesz obciążyć kartę Bank of China, o ile
    ten udostępnia transakcje zdalne dla danej karty, a bank nawet nie
    będzie wiedzieć, że jakiś druczek wypełniałeś...

  • 8. Data: 2007-01-01 19:31:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> napisał(a):

> [...]
    (...)

> [...]
    > ten udostępnia transakcje zdalne dla danej karty, a bank nawet nie
    > będzie wiedzieć, że jakiś druczek wypełniałeś...

    Nie jestem pewny czy Orange przyjąłby zlecenie obciążania KK BofChina...;-)
    Albo coś przegapiłem, albo nie wiemy o którą kartę kredytową mBanku chodzi.
    Jeśli o VE to obawy są uzasadnione (o ile Orange przyjął...)

  • 9. Data: 2007-01-02 01:26:40
    Od: MHCMega <a...@e...net>

    Arek R. napisał(a):
    > to o czym piszesz to polecenie zapłaty
    >
    > P. Arek

    Hmm... chyba nastapiło tu pomieszanie pojęc. Polecenie zapłaty to co
    innego niż obciążanie karty.

    Polecenie zapłaty - w banku i u wierzyciela składasz oświadczenie że
    zgadzasz się na pobieranie pieniędzy z konta. Najczęsciej wysyłasz oba
    papiery do operatora telefonii, a on przekazuje jeden do banku.
    Pieniądze brane są z RORa.

    Obciążenie karty - wierzycielowi wysyłasz parametry swojej karty i
    pozwoleństwo na obciążanie. Obciążana jest karta(grace period), a bank o
    niczym nie wie - ze strony banku wygląda że co miesiąc "ręcznie"
    zapłaciłes rachunek.

    Pozdrawiam,
    MHCMega