  • 1. Data: 2007-01-02 09:03:17
    Temat: Jaki bank najlepszy???
    Od: "Józef " <j...@g...pl>

    Witam z nowym rokiem chciałbym załozyć sobie jakieœ dobre konto bankowe.

    Jaki obecnie jest najlepszy bank który:

    1) daje największe oprocentowanie rachunku?

    2) ma bezpłatne prowadzenie rachunku

    3) ma bezpłatne przelewy

    4) ma darmowš kartę VISA

    A może jest taki bank który ma wszystkie 4 punkty razem?

    Druga kwestia to to że chciałem załozyć konto studenckie synowi. I również
    interesuje mnie jaki bank oferuje najlepsze konto studenckie (najlepiej żeby
    było wszystko za darmo!!)

    Dzięki Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-02 09:32:41
    Temat: Re: Jaki bank najlepszy???
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > interesuje mnie jaki bank oferuje najlepsze konto studenckie (najlepiej żeby

    wszystko za darmo!
    czy nie za wiele oczekujesz???

    ad.1
    konta osobiste sa zwyczajowe bardzo nisko oprocentowane, ale mozna
    przeciez zalozyc dodatkowe konta oszczednosciowe, eMax, OKO, Plus
    Konto...i tutaj trzymac nadwyzki

    ad.2 i 3
    nie kojarze takiego banku, ktory spelnialby oba warunki jednoczesnie
    jak konto za 0 zl to przelew min. 50gr
    lub drozsze konto i przelewy darmowe (musisz policzyc na czym bardziej
    Ci zalezy)

    ad.4
    jaka karte? debetowa czy kredytowa?

    debetowki sa czesto wydawane bezplatnie do konta np. w mBanku, BZ WBK
    (allekarta), natomiast na kk masz pelno promocji i w pierwszym roku na
    pewno za nia nie zaplacisz (jak wybierzesz odpowiednia oferte)

    wszystko w jednym banku nie bedzie darmowe, ale mozesz skorzystac z
    uslug kilku bankow:
    w jednym KO
    w innym rachunek oszczednosciowy
    kk jeszcze w innym

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-06 15:55:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Józef "
> [...]
    > 3) ma bezpłatne przelewy
    > 4) ma darmowš kartę VISA
    > A może jest taki bank który ma wszystkie 4 punkty razem?

    takiego banku coby mial wszystko nie ma :(

    duze oprocentowanie rachunku to juz przeszlosc - obok rachunku
    podstawowego mozesz w wielu bankach założyć "oszczednosciowy" z
    ktorego przelew raz w miesiacu masz darmo, ale za drugi przelew juz
    musisz zaplacic - takie rachunki mogą mieć od 3,2 do 3,8% (np. Nordea
    Progress, ING OKO, oszczednosciowe w Raiffeisen Banku)

    bezplatne prowadzenie rachunku - co z tego jak mniej bezpieczne i
    placisz za przelewy. Lepiej np placic 3 zl/mies w NordeaBanku a miec
    bezpieczniejsze konto (z tokenem) z wieloma roznymi produktami.

    bezplatne przelewy mial Fortis - niestety skasowali e-pakiet wiec
    przestanie im przybywac klientow. Rozsadny wybor to moze byc jeszcze
    ING (6 zl/mies, ale bezplatne przelewy)

    darmowa karta - Kredytową mozesz wziąc niekoniecznie tam, gdzie
    rachunek. Jak akurat jest promocja i daja rok za darmo :-)
    Obecnie (do 15 stycznia) w ING nawet doplacą 50 zł żebyś wziął
    kredytową
    Do platnosci bezgotowkowych polecam w ING przedplaconą Maestro i
    przedpłaconą eKartę (kazda za jednorazową oplatą 9 czy 12 zl) i mając
    internetowy dostęp ING-Online przelewasz sobie na konta tych kart ile
    chcesz nimi wydawac (eKartą mozesz placic rowniez w internecie).
    Do wyplat bankomatowych mam bezprowizyjna kartę VE Fortisa (do
    e-pakietu, ktorego juz nie otwieraja). Do wyplat bankomatowych nadaje
    sie VE Inteligo - pkobp ma duzo bankomatow a kosztuje cie to 1zl/mies.

    W sumie chyba najlepiej teraz zalozyc konto w ING, a z niego darmowymi
    przelewami zasilac Inteligo i konta kart przedplaconych, a KK wziac z
    doplatą 50 zl
    Calosc kosztuje cie 7 zl/mies

> [...]
    > również
    > interesuje mnie jaki bank oferuje najlepsze konto studenckie

    dla studenta polecilbym Deutsche Bank - konto "DB Start"
    http://www.deutsche-bank-pbc.pl/index2.php?s=db_star
    t_konto#dbs1
    przez internet wszystko darmowe - jedyna oplata stała 2zl/mies
    Zaletą dużą są darmowe bankomaty w Anglii, Stanach itp
    i niezle kursy przy przeliczaniu wyplat na zlotowki
    *** blad ***

  • 4. Data: 2007-01-06 22:10:03
    Od: "Mario" <k...@p...fm>

    Józef napisał(a):
> [...]
    > interesuje mnie jaki bank oferuje najlepsze konto studenckie (najlepiej żeby

    Ktoś na Grupie już skomentował takie wymgania:
    Takie rzeczy to tylko w Erze!
    :-)

    Banki internetowe mają niższe opłaty i prowizje. Poszperaj w ofercie
    mbanku, volkswagen banku i inteligo.

    pozdrawiam - MARIO